Foto: Veronika H., DiS.
ID 1356589

Veronika H., DiS. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Pečky + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

NVQ - Level 3

Hospitality, Supervision and Leadership (Pohostinství, supervise, vedení)

2013 – 2014Vyšší odborné

Vyšší Odborná Škola, s.r.o. Praha

Management a marketing cestovního ruchu, Anglický jazyk

2002 – 2005Vyšší odborné

Střední Odborná Škola, Český Brod Liblice

Ekonomika zemědělství a výživy (Management, Účetnictví, Anglický jazyk) Státní zkouška z kancelářského psaní n

1998 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 8 měsíců

My*********TD.

Recepční / Administrativa / Flebotomistka

únor 2021 – červenec 2024 3 roky a 6 měsíců

• Pozitivní a empatický přístup ke klientům. • Přijímání a ohlašování příchozích klientů. • Objednávání a přeobjednávání klientů dle pokynů ordinace. • Vyřizování telefonátů a emailů. • Příjem a evidence plateb. • Dodržování plánu kanceláře. • Zajištění hladkého chodu provozu kliniky. • Evidence a vedení kancelářských nákladů. • Správa kancelářského inventáře. • Zajišťování kurýrních služeb. • Dodržování bezpečnostních a hygienických standardů v prostoru recepce. • Zkušenosti s používáním zdravotnického vybavení pro odběr vzorků krve k laboratornímu vyšetření. • Znalost správného postupu venepunkce. • Komunikace s klienty týkající se odběrů krve a typů ne-invazivních prenatálních testů. • Přesné označování vzorků a zadávání údajů do záznamů klientů. • Trasování vzorků a výsledků krevních testů a následná komunikace s klientem. • Aktualizace složek klientů. • Dodržování zdravotních a bezpečnostních standardů při práci.

Th*********don

Administrativní pracovnice rezervačního oddělení

červenec 2017 – červen 2019 2 roky

• Zodpovědnost za koordinaci a realizaci administrativních postupů v rezervačním oddělení. • Vyřizování dárkových poukazů (elektronické a poštovní poukázky, rozdělování poukázek na menší nominální hodnoty, vyřizování chybných plateb a transakcí, zadání nesprávné adresy, jména nebo emailu, vyřizování stížností, prodloužení poukazů, vracení peněz a požadavků na vyhotovení faktur). • Zodpovědnost za sledování a vyřizování všech emailů. • Aktualizace školících manuálů přesnými informacemi. • Údržba interních databází. • Aktualizace firemních předpisů, zásad a hodnot, zajištění jejich dodržování. • Koordinace veškerého spotřebního materiálu a požadavků na kancelářské potřeby. • Obecné administrativní úkony.

Re*******don

Manažerka restaurace

září 2016 – červen 2017 10 měsíců

• Řízení, organizace a koordinace pracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu restaurace. • Vedení týmu a jeho motivace • Řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, správnosti pokladních operací a jejich evidence. • Péče o zákazníky i personál. • Zajištění vysoké kvality služeb. • Řešení stížností zákazníka tak, aby zákazník odcházel spokojený. • Zajištění plnění všech daných cílů a předpisů. • Správa rezervací a pronájmy restauračních prostor. • Administrativní práce, evidence odpracovaných hodin, rozpis směn, mzdy. • Inventura skladových zásob, vín, alkoholu, rozpitých lahví atd. • Spolupráce s dodavateli, online objednávky. • Proškolovaní personálu. • Tržby. • Dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů.

Th*********ord

Asistentka manažera restaurace

březen 2015 – srpen 2016 1 rok a 6 měsíců

• Přímá spolupráce s manažerem restaurace inspirovat, motivovat a vést tým tak, aby byla dosažena maximální spokojenost hostů. • Zodpovědnost za kvalitu servisu celého úseků F&B, úzká spolupráce s ostatními úseky. • Kritické myšlení a schopnost řešit stížnosti hostů profesionálně a efektivně. • Odpovědnost za sledování všech nákladů, dodržování rozpočtů a manipulace se všemi penězi v souladu s firemními předpisy. • Dohled nad dodržováním norem, standardů poskytovaných služeb. • Zajištění maximálního potenciálu restaurace. • Vedení, kontrola a motivace provozního personálu. • Školení zaměstnanců prostřednictvím plánovaného a strukturovaného rozvojového programu, mentoring. • Pozitivní přístup k týmu. • Provádění kontroly dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů, předpisů požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci vždy a za všech okolností.

Th*****ord

Lounge Supervisor

leden 2012 – březen 2015 3 roky a 3 měsíce

• Rozhodování o prioritách, řízení, koordinace personálu a činností v každodenní práci. • Vítaní všech hostů dle stanovených norem společnosti, pochopení, předvídání a plnění potřeb a očekávání hostů. • Zajištění nejvyšší úrovně služeb pro VIP klientelu, monitoring a zpětná vazba personálu pro neustálé zlepšování standardů. • Plánování a organizace akcí: Spolupráce s eventovým týmem a F&B manažerem na přípravě a realizaci akcí, aby vše probíhalo podle plánu a očekávání klientů. • Aktivní zapojení do výběru nových členů týmu, pohovory, školení a adaptace nových členů týmu. • Rychlé, efektivní a profesionální řešení stížností hostů. • Snaha docílení potenciálu tržeb zvýšením kapacity salónku, kontroly nákladů a výdajů. • Rozpis pracovní doby provozního personálu. • Dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů.

Th*****ord

Head Waiter

listopad 2007 – prosinec 2011 4 roky a 2 měsíce

• Péče o hosty, aktivní zájem o hosty a jejich spokojenost. • Příprava pracoviště a inventáře dle stanovených norem. • Odborná obsluha (komunikace s hosty, chování, bezpečnost, hygiena, dodržování pravidel). • Převzetí povinností supervisorů dle potřeb. • Týmový hráč. • Práce pod tlakem. • Efektivní komunikace s týmem a poskytování relevantních informací. • Pomoc a podpora ostatním členům týmu. • Plnění a překročení stanovených cílů. • Vedení a školení nových členů týmu.

Mc*******ans

Shift Manager

leden 2006 – listopad 2007 1 rok a 11 měsíců

• Vedoucí směny. • Součástí vedení týmu restaurace. • Zabezpečení kvality služeb na svěřeném úseku. • Asistence obsluhy zákazníka a kompletace objednávek, příprava jídla a nápojů dle potřeby. • Koordinace zaměstnanců. • Dohled nad dodržováním pravidel stanovených vnitropodnikovými příručkami. • Dodržování standardů péče o zákazníka. • Dodržování hygienických a bezpečnostních opatření.

St*********ncy

Au-Pair

říjen 2005 – prosinec 2005 3 měsíce

Au-Pair u rodiny

Mi*********aha

Prodejce zájezdů

květen 2004 – září 2005 1 rok a 5 měsíců

• Prodej zahraničních a tuzemských zájezdů a doplňkových cestovních služeb (pronájem aut, pojištění atd.) • Plnění prodejních cílů. • Řešení komplikovaných itinerářů zákazníků. • Provádění rezervací zájezdů a služeb v interním rezervačním systému. • Zpracovávání běžné prodejní administrativy. • Spojení s touroperátory a dalšími klíčovými partnery, jako jsou hotely a letecké společnosti. • Obsluha klientů v kanceláři, telefonicky a e-mailem. • Komplexní péče o klienty. • Klientský servis a poradenství v oblasti zájezdů a dovolených, víza, pasy, cizí měna, cestovní pojištění, parkování, pronájem aut v zahraničí, exkurze v daných letoviscích, uzavírání smluv s klienty, vyúčtování poskytovaných služeb. • Příprava a provádění odbavení zákazníků. • Obchodní zúčtování prodaných zájezdů a služeb.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Výborné komunikační a organizační schopnosti. Schopnost zvládat stresové situace a řešit operativní problémy. Příjemné vystupování, zaměření na detail a vysoké standardy. Znalost anglického jazyka na velmi pokročilé úrovni.

Kurzy

Kurz venepunkce a žilní kanylace

duben 2021

Zájmy

Fotografování, Četba, Filmy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45