Veronika H., DiS. 42 let , životopis 1356589
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
NVQ - Level 3
Hospitality, Supervision and Leadership (Pohostinství, supervise, vedení)
2013 – 2014Vyšší odborné
Vyšší Odborná Škola, s.r.o. Praha
Management a marketing cestovního ruchu, Anglický jazyk
2002 – 2005Vyšší odborné
Střední Odborná Škola, Český Brod Liblice
Ekonomika zemědělství a výživy (Management, Účetnictví, Anglický jazyk) Státní zkouška z kancelářského psaní n
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 8 měsíců
My*********TD.
Recepční / Administrativa / Flebotomistka
únor 2021 – červenec 2024 3 roky a 6 měsíců
• Pozitivní a empatický přístup ke klientům. • Přijímání a ohlašování příchozích klientů. • Objednávání a přeobjednávání klientů dle pokynů ordinace. • Vyřizování telefonátů a emailů. • Příjem a evidence plateb. • Dodržování plánu kanceláře. • Zajištění hladkého chodu provozu kliniky. • Evidence a vedení kancelářských nákladů. • Správa kancelářského inventáře. • Zajišťování kurýrních služeb. • Dodržování bezpečnostních a hygienických standardů v prostoru recepce. • Zkušenosti s používáním zdravotnického vybavení pro odběr vzorků krve k laboratornímu vyšetření. • Znalost správného postupu venepunkce. • Komunikace s klienty týkající se odběrů krve a typů ne-invazivních prenatálních testů. • Přesné označování vzorků a zadávání údajů do záznamů klientů. • Trasování vzorků a výsledků krevních testů a následná komunikace s klientem. • Aktualizace složek klientů. • Dodržování zdravotních a bezpečnostních standardů při práci.
Th*********don
Administrativní pracovnice rezervačního oddělení
červenec 2017 – červen 2019 2 roky
• Zodpovědnost za koordinaci a realizaci administrativních postupů v rezervačním oddělení. • Vyřizování dárkových poukazů (elektronické a poštovní poukázky, rozdělování poukázek na menší nominální hodnoty, vyřizování chybných plateb a transakcí, zadání nesprávné adresy, jména nebo emailu, vyřizování stížností, prodloužení poukazů, vracení peněz a požadavků na vyhotovení faktur). • Zodpovědnost za sledování a vyřizování všech emailů. • Aktualizace školících manuálů přesnými informacemi. • Údržba interních databází. • Aktualizace firemních předpisů, zásad a hodnot, zajištění jejich dodržování. • Koordinace veškerého spotřebního materiálu a požadavků na kancelářské potřeby. • Obecné administrativní úkony.
Re*******don
Manažerka restaurace
září 2016 – červen 2017 10 měsíců
• Řízení, organizace a koordinace pracovníků a činností k zabezpečení plynulého provozu restaurace. • Vedení týmu a jeho motivace • Řízení a kontrola kvality poskytovaných služeb, správnosti pokladních operací a jejich evidence. • Péče o zákazníky i personál. • Zajištění vysoké kvality služeb. • Řešení stížností zákazníka tak, aby zákazník odcházel spokojený. • Zajištění plnění všech daných cílů a předpisů. • Správa rezervací a pronájmy restauračních prostor. • Administrativní práce, evidence odpracovaných hodin, rozpis směn, mzdy. • Inventura skladových zásob, vín, alkoholu, rozpitých lahví atd. • Spolupráce s dodavateli, online objednávky. • Proškolovaní personálu. • Tržby. • Dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů.
Th*********ord
Asistentka manažera restaurace
březen 2015 – srpen 2016 1 rok a 6 měsíců
• Přímá spolupráce s manažerem restaurace inspirovat, motivovat a vést tým tak, aby byla dosažena maximální spokojenost hostů. • Zodpovědnost za kvalitu servisu celého úseků F&B, úzká spolupráce s ostatními úseky. • Kritické myšlení a schopnost řešit stížnosti hostů profesionálně a efektivně. • Odpovědnost za sledování všech nákladů, dodržování rozpočtů a manipulace se všemi penězi v souladu s firemními předpisy. • Dohled nad dodržováním norem, standardů poskytovaných služeb. • Zajištění maximálního potenciálu restaurace. • Vedení, kontrola a motivace provozního personálu. • Školení zaměstnanců prostřednictvím plánovaného a strukturovaného rozvojového programu, mentoring. • Pozitivní přístup k týmu. • Provádění kontroly dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů, předpisů požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci vždy a za všech okolností.
Th*****ord
Lounge Supervisor
leden 2012 – březen 2015 3 roky a 3 měsíce
• Rozhodování o prioritách, řízení, koordinace personálu a činností v každodenní práci. • Vítaní všech hostů dle stanovených norem společnosti, pochopení, předvídání a plnění potřeb a očekávání hostů. • Zajištění nejvyšší úrovně služeb pro VIP klientelu, monitoring a zpětná vazba personálu pro neustálé zlepšování standardů. • Plánování a organizace akcí: Spolupráce s eventovým týmem a F&B manažerem na přípravě a realizaci akcí, aby vše probíhalo podle plánu a očekávání klientů. • Aktivní zapojení do výběru nových členů týmu, pohovory, školení a adaptace nových členů týmu. • Rychlé, efektivní a profesionální řešení stížností hostů. • Snaha docílení potenciálu tržeb zvýšením kapacity salónku, kontroly nákladů a výdajů. • Rozpis pracovní doby provozního personálu. • Dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů.
Th*****ord
Head Waiter
listopad 2007 – prosinec 2011 4 roky a 2 měsíce
• Péče o hosty, aktivní zájem o hosty a jejich spokojenost. • Příprava pracoviště a inventáře dle stanovených norem. • Odborná obsluha (komunikace s hosty, chování, bezpečnost, hygiena, dodržování pravidel). • Převzetí povinností supervisorů dle potřeb. • Týmový hráč. • Práce pod tlakem. • Efektivní komunikace s týmem a poskytování relevantních informací. • Pomoc a podpora ostatním členům týmu. • Plnění a překročení stanovených cílů. • Vedení a školení nových členů týmu.
Mc*******ans
Shift Manager
leden 2006 – listopad 2007 1 rok a 11 měsíců
• Vedoucí směny. • Součástí vedení týmu restaurace. • Zabezpečení kvality služeb na svěřeném úseku. • Asistence obsluhy zákazníka a kompletace objednávek, příprava jídla a nápojů dle potřeby. • Koordinace zaměstnanců. • Dohled nad dodržováním pravidel stanovených vnitropodnikovými příručkami. • Dodržování standardů péče o zákazníka. • Dodržování hygienických a bezpečnostních opatření.
St*********ncy
Au-Pair
říjen 2005 – prosinec 2005 3 měsíce
Au-Pair u rodiny
Mi*********aha
Prodejce zájezdů
květen 2004 – září 2005 1 rok a 5 měsíců
• Prodej zahraničních a tuzemských zájezdů a doplňkových cestovních služeb (pronájem aut, pojištění atd.) • Plnění prodejních cílů. • Řešení komplikovaných itinerářů zákazníků. • Provádění rezervací zájezdů a služeb v interním rezervačním systému. • Zpracovávání běžné prodejní administrativy. • Spojení s touroperátory a dalšími klíčovými partnery, jako jsou hotely a letecké společnosti. • Obsluha klientů v kanceláři, telefonicky a e-mailem. • Komplexní péče o klienty. • Klientský servis a poradenství v oblasti zájezdů a dovolených, víza, pasy, cizí měna, cestovní pojištění, parkování, pronájem aut v zahraničí, exkurze v daných letoviscích, uzavírání smluv s klienty, vyúčtování poskytovaných služeb. • Příprava a provádění odbavení zákazníků. • Obchodní zúčtování prodaných zájezdů a služeb.
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Výborné komunikační a organizační schopnosti. Schopnost zvládat stresové situace a řešit operativní problémy. Příjemné vystupování, zaměření na detail a vysoké standardy. Znalost anglického jazyka na velmi pokročilé úrovni.
Kurzy
Kurz venepunkce a žilní kanylace
duben 2021