D. M. , životopis 901282
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Marketingová komunikace Marketingová strategie Obchodní asistent Online Marketing Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník front office Pracovník reklamačního oddělení Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fak. podnikohospodářská VŠE Praha
Podniková ekonomika a management
říjen 2020 – září 2023Vysokoškolské
Fak. managementu VŠE Jindřichův Hradec
Management a ekonomika
září 2015 – leden 2020Bakalářské
Gymnázium №79
Fyzika a matematika
září 2002 – květen 2013SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 8 měsíců
Pi*****.o.
Recepční a SPA attendant
prosinec 2022 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Zařízení plynulého chodu provozu Řešení provozních problémů, včasná reakce a přizpůsobení se situace Provádění inventur, přijímání a naskladnění zboží Prodej luxusních služeb Onboarding a vedení zaměstnanců Vyjednávání s cestovními agenturami a partnery
MO*****hia
Sales Support Representative
únor 2022 – duben 2022 3 měsíce
Práce s interními systémy společnosti MOWI (CRM, M3, Descartes). Zpracování objednávek, reklamací a podobně. Komunikace se zákazníky, partnery a dalšími zúčastněnými stranami působícími v sektoru B2B a B2C. Asistence týmu sales manažerů: administrativní úkoly, jako je plánování schůzek, zodpovídání dotazů zákazníků a informování zákazníků o stavu jejich objednávek a požadavků.
Co*****a.s
Junior Sales Support Representative
červenec 2021 – srpen 2021 2 měsíce
Práce s firemními ERP a CRM systémy, komunikace se zákazníky a skladem, kontrola dostupnosti zboží, zpracování firemních certifikátů původu a kvality výrobků a zajištění certifikátů na hospodářské komoře
Ci*******gue
Bus Host
říjen 2018 – leden 2020 1 rok a 4 měsíce
Uplatnění dovedností a znalostí v oblasti komunikace se zákazníky a řešení problémů a stížností zákazníků v turbulentních podmínkách, podpora dlouhodobé loajality. Budování pozitivních vztahů s okolím prostřednictvím správy informací a koordinace procesů. Aktivní prodej
EK*********.s.
stážistka v marketingovém oddělení
červenec 2019 – září 2019 3 měsíce
Příprava news letter, vedení SMM, koordinace registrací na kurzy, komunikace se zákazníky
Ca*********INT
Recepční v administrativě
březen 2018 – září 2018 7 měsíců
Administrativní práce, vedení a přesměřování hovorů/zpráv mezi orgaizačními útvary příslušným zaměstnancům a přivítání návštěvníků. Práce na PC, správa faktur a firemních objednávek.
Cz*******els
Recepční v hotelu
říjen 2017 – březen 2018 6 měsíců
Základní povinnosti hotelových recepčních: Check-in a check-out hostů, veplnění registračních karet, provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby, koordinace a péče o hosta, sledování statusu hotelových pokojů a komunikace s oddělením úklidu a obchodu, příprava každodenních reportů, prodej služeb
Jazyky
němčinazačátečník
japonštinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
ruštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Data Analyzer: databáze MML TGI - Median s.r.o Hotel Time ERP M3
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)