Foto: Bc. Darya M.
ID 901282

Bc. Darya M. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Fak. podnikohospodářská VŠE Praha

Podniková ekonomika a management

říjen 2020 – září 2023Vysokoškolské

Fak. managementu VŠE Jindřichův Hradec

Management a ekonomika

září 2015 – leden 2020Bakalářské

Gymnázium №79

Fyzika a matematika

září 2002 – květen 2013SŠ s maturitou

Praxe 4 roky a 7 měsíců

Pi*****.o.

Recepční a SPA attendant

prosinec 2022 – dosud 1 rok a 10 měsíců

Zařízení plynulého chodu provozu Řešení provozních problémů, včasná reakce a přizpůsobení se situace Provádění inventur, přijímání a naskladnění zboží Prodej luxusních služeb Onboarding a vedení zaměstnanců Vyjednávání s cestovními agenturami a partnery

MO*****hia

Sales Support Representative

únor 2022 – duben 2022 3 měsíce

Práce s interními systémy společnosti MOWI (CRM, M3, Descartes). Zpracování objednávek, reklamací a podobně. Komunikace se zákazníky, partnery a dalšími zúčastněnými stranami působícími v sektoru B2B a B2C. Asistence týmu sales manažerů: administrativní úkoly, jako je plánování schůzek, zodpovídání dotazů zákazníků a informování zákazníků o stavu jejich objednávek a požadavků.

Co*****a.s

Junior Sales Support Representative

červenec 2021 – srpen 2021 2 měsíce

Práce s firemními ERP a CRM systémy, komunikace se zákazníky a skladem, kontrola dostupnosti zboží, zpracování firemních certifikátů původu a kvality výrobků a zajištění certifikátů na hospodářské komoře

Ci*******gue

Bus Host

říjen 2018 – leden 2020 1 rok a 4 měsíce

Uplatnění dovedností a znalostí v oblasti komunikace se zákazníky a řešení problémů a stížností zákazníků v turbulentních podmínkách, podpora dlouhodobé loajality. Budování pozitivních vztahů s okolím prostřednictvím správy informací a koordinace procesů. Aktivní prodej

EK*********.s.

stážistka v marketingovém oddělení

červenec 2019 – září 2019 3 měsíce

Příprava news letter, vedení SMM, koordinace registrací na kurzy, komunikace se zákazníky

Ca*********INT

Recepční v administrativě

březen 2018 – září 2018 7 měsíců

Administrativní práce, vedení a přesměřování hovorů/zpráv mezi orgaizačními útvary příslušným zaměstnancům a přivítání návštěvníků. Práce na PC, správa faktur a firemních objednávek.

Cz*******els

Recepční v hotelu

říjen 2017 – březen 2018 6 měsíců

Základní povinnosti hotelových recepčních: Check-in a check-out hostů, veplnění registračních karet, provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby, koordinace a péče o hosta, sledování statusu hotelových pokojů a komunikace s oddělením úklidu a obchodu, příprava každodenních reportů, prodej služeb

Jazyky

němčinazačátečník

japonštinazačátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

ruštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Data Analyzer: databáze MML TGI - Median s.r.o Hotel Time ERP M3

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Psychologie: psychologie managementu a marketingu, ráda se učím jazyky (angličtina, němčina, japonština).

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45