Bc. Kristina F. 46 let , životopis 608052
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chci pracovat jako
Direct Marketing Event Specialist Key Account Manager Manažer prodejního teamu Obchodní zástupce Pracovník back office Recepční v administrativě Specialista marketingu Specialista PR Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
UJAK Praha
Sociální a mediální komunikace
září 2015 – květen 2018Bakalářské
Obchodní akademie Mariánské Lázně
Ekonomie a cestovní ruch
září 1993 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 11 měsíců
Ro*********cko
recepční
září 2020 – listopad 2020 3 měsíce
Check in a Check out hotelových hostů, vyřizování korespondence v německém jazyce a případné překlady z anglického a italského jazyka Pravidelné reportování vedení hotelu o obsazenosti, reakcích hostů a jejich požadavků
OR*****.o.
recep
leden 2020 – červen 2020 6 měsíců
správa vyřizování rezervací klientů a cestovních kanceláří on-line, telefonicky a případně také poštou. Přímý kontakt s hotelovými hosty a vyřizování jejich požadavků ve vztahu k hotelovým službám a nabízenému servisu.
Ho*****.o.
zástupce vedoucí recepce
červenec 2018 – srpen 2019 1 rok a 2 měsíce
check in a check out hotelových hostů, zajišťování on-line rezervací a správa hotelových portálů, vyřizování německé, anglické korespondence a částečně také korespondence v ruském jazyce formou e-mailu nebo přes on-line portály. Přímé vyřizování požadavků klientů včetně případných stížností hostů na hotelový service.
Fa*********ady
Manažerka
červen 2012 – květen 2018 6 let
vedení projektu hrazené preventivní péče, aktivní spolupráce s klienty a zajišťování přednostní lékařské péče na klinikách nemocnice, vedení chodu informačního centra nemocnice, PR projekty v médiích, kontaktování nových klientů a firem v rámci Prahy 3 a Prahy 10
Ho*****zně
Zástupce vedoucí recepce
leden 2011 – srpen 2012 1 rok a 8 měsíců
Vyřizování administrativy - e-mail, on-line systémy, telefonické objednávky, přímé jednání s klienty na recepci, správa reportů
Ac*********.s.
Obchodní zástupce
červen 2010 – leden 2011 8 měsíců
Obchod B2B se stávajícími klienty, navazování spolupráce s novými klienty, správa reportů pro zaměstnavatele - oblast Středočeský kraj, Karlovarský kraj, Plzeňský kraj
Lé*******.s.
PR a Event manažerka
květen 2007 – květen 2010 3 roky a 1 měsíc
Aktivní obchod s korporátní klientelou a nabídka léčebných pobytů pro zaměstnance českých firem, spolupráce s médii, reklama formou letáků a přednášek jak v CJ, tak NJ.
OR*********zně
Recepční
červenec 2004 – květen 2007 2 roky a 11 měsíců
Zajišťování komunikace s hosty hotelu formou B2B, e-mailem, telefonicky. Vyřizování stížnosti v českém a německém jazyce. Směnárna.
CK*********.o.
Delegát cestovní kanceláře
červen 1998 – květen 2007 9 let
Delegátské služby pro německou klientelu v Mariánských Lázních, Karlových Varech, Františkových Lázních. Uzavírání smluv s hotely, průvodcovská činnost.
Jazyky
italštinazačátečník
angličtinapokročilá
němčinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Kurzy
Česká národní banka
Odborná způsobilost ve směnárenské oblasti
srpen 2012
Institut Obchodní výchovy
metodika průvodcovské činnosti, technika cestovního ruchu, ekonomika cestovního ruchu, dějiny kultury, geografie cestovního ruchu, aktuální společenské dění, modelové situace, tvorba itineráře
únor 2000