Mgr. Michaela K. 52 let , životopis 1011565
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní specialista Finanční poradce Hypoteční specialista Obchodní ředitel/manažer Office manager Pracovník back office Referent Úvěrový specialista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Evropská akademie vzdělávání SE
Právní poradenství v soukromém sektoru
leden 2024 – dosudVysokoškolské
VŠPP
Obchodní právo (Obchodněprávní vztahy)
září 2021 – červen 2023Vysokoškolské
VŠPP
Právní specializace
únor 2018 – srpen 2021Bakalářské
SŠ ekonomická
ekonomie
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 10 měsíců
OSVČ
Realitní makléř
duben 2009 – dosud 15 let a 10 měsíců
• Budování vztahů s klienty: aktivní akvizice nových klientů, navazování obchodních vztahů a správa stávající klientské základny s cílem zajištění dlouhodobé spolupráce. • Komunikační a poradenská činnost: zajištění profesionální e-mailové a telefonické komunikace, osobní konzultace a odborné poradenství ve věcech týkajících se realitních a hypotečních produktů. • Stanovení cenových strategií: kalkulace cen a tvorba cenotvorby na základě podrobného průzkumu trhu, aktuálních ekonomických trendů a individuálních potřeb klientů. • Analýza a marketing: systematický průzkum trhu, sledování konkurenčního prostředí a identifikace aktuálních trendů za účelem optimalizace marketingových a obchodních strategií. • Administrativní činnost: vedení evidence, zpracování a archivace obchodní dokumentace, vyhotovování smluv a dalších právních úkonů souvisejících s výkonem činnosti. • Řešení právních nároků: administrace a vyřizování reklamací či jiných nároků klientů, a to v souladu s platnými právními předpisy a uzavřenými smluvními závazky. Hypoteční makléř • Komplexní zajištění hypotečního procesu: Zprostředkování hypotečních úvěrů zahrnující přípravu a prezentaci nabídek, poradenství při volbě optimálního hypotečního produktu a přípravu podkladů nezbytných k uzavření úvěrové smlouvy. • Spolupráce s finančními institucemi: Aktivní a úzká spolupráce se všemi subjekty finančního trhu, včetně bank, stavebních spořitelen a poskytovatelů nebankovních úvěrů, za účelem dosažení co nejvýhodnějších podmínek pro klienta. • Jednání s odbornými subjekty: Koordinace a komunikace s odbornými osobami, jako jsou soudní znalci a odhadci nemovitostí, při zajištění odhadů tržní hodnoty nemovitostí nezbytných pro zajištění úvěrů. • Interakce s veřejnou správou: Řízení úředních procesů a komunikace s orgány veřejné správy, například při zajišťování potřebných dokumentů, ověřování údajů v katastru nemovitostí nebo vyřizování souvisejících správních agend. • Spolupráce s právními profesionály: Jednání s advokáty za účelem přípravy a revize právních dokumentů, včetně kupních smluv, smluv o zřízení zástavního práva a dalších právních aktů nezbytných pro realizaci hypoteční transakce. • Finalizace smluvní dokumentace: Zajištění přípravy a uzavření hypoteční smlouvy mezi klientem a finanční institucí, včetně kontroly souladu smlouvy s právními a obchodními podmínkami.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
ERP a účetní software
K2Pokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Odborná zkouška
NEŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ PODNIKATELŮ
prosinec 2024