N. K. , životopis 1031807
Představa o práci
Kde hledám práci
Karlovy Vary + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Delegát cestovní kanceláře Pracovník back office Prodavač Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Vedoucí provozu / provozní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola podnikání, a.s.
Podnikání a management v obchodu
září 2008 – červen 2011Bakalářské
Gymnázium č. 44
Gymnázium
září 1998 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 7 měsíců
Př*********r.o
Číšník/servírka
listopad 2023 – srpen 2024 10 měsíců
Obsluha hostu
Do*******.s.
Průvodčí lanových drah
květen 2023 – říjen 2023 6 měsíců
Prodej jizdenek a doprava klientů
ED*********aza
Recepční
září 2018 – duben 2023 4 roky a 8 měsíců
Check-in, check-out, řešení požadavků a přání klientů, směnárenská práce, práce na PC, vyúčtování a uzavírání účtů klientů. Znalost programu Fidelio
Mo*****.o.
Recepční s AJ
červen 2016 – červenec 2017 1 rok a 2 měsíce
Zajištění chodu na recepci, další administrativa, registrace hostů do interního programu Facility Management System Práce zahrnují překlady dokumentů do anglického jazyka. Registrace do programu Infotraq příchozí a odchozí pošty ve firmě.
Hi*******.o.
Senior reservation agent
červenec 2014 – duben 2016 1 rok a 10 měsíců
Počátek práce –Reservation agent. Vyřizování a zpracovávání veškerých rezervací (individuální, firemní, on-line, telefonické), práce s hotelovým rezervačním systémem (Opera, OnQ), spolupráce s obchodním oddělením a recepcí, poradenství a prodej nabízených služeb, řízení chodu objednávek a spolupráce s rezervační pracovníky, podílení na tvorbě nabídek a pobytových balíčků, účast na pravidelných poradách, aktivní účast v komisi hotelu (péče o zaměstnance, hosty a životní prostředí; charita)
Ro********* ČR
Chůva
září 2011 – srpen 2012 1 rok
Hlídání dětí, podpora a péče o děti při cestách s rodinou zaměstnavatelů
Kl*********rum
Operatorka
srpen 2011 – září 2011 2 měsíce
Komunikace a poskytování informací zákazníkům, uzavírání smluv
Ce*****.o.
Administrator - Povinná praxe
únor 2011 – duben 2011 3 měsíce
Administrativní práce, komunikace a poskytování informací zákazníkům, uzavírání smluv
Al*******.o.
Asistentka prodeje
červen 2009 – srpen 2009 3 měsíce
Komunikace a poskytování informací zákazníkům, administrativa, prodej zboží, vystavování faktur
Jazyky
češtinapokročilá
angličtinapokročilá
ruštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook