Kateřina J. 37 let , životopis 478469
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 10 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Delegát cestovní kanceláře F & B manager Prodejce zájezdů Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer hotelu Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Národní pedagogický institut
Studium pedagogiky
září 2022 – květen 2023Vyšší odborné
Střední a vyšší odborná škola cestovního ruchu České Budějovice
Gastronomie (Společné stravování)
2005 – 2007SŠ s maturitou
HLT Bad Leonfelden, Bad Leonfelden, Rakousko
Hotelfachschule
2002 – 2005Vyučení
Praxe 15 let a 7 měsíců
OSVČ
Provozovatelka restaurace
září 2021 – září 2024 3 roky a 1 měsíc
Starost o kompletní provoz restaurace Nábor zaměstnanců Vedení týmu Příprava podkladů pro účetnictví Nabídky, kalkulace, fakturace Objednávky zboží, práce s pokladním a účetním systémem Tvorba finančních analýz a uzávěrek Starost o webové stránky Tvorba propagačních a reklamních materiálů Kompletní organizace akcí
Ko*********.s.
Obchodní zástupce českobudějovicko
duben 2020 – prosinec 2021 1 rok a 9 měsíců
Péče o stávající portfolio zákazníků Aktivní vyhledávání nových zákazníků Vedení akviziční jednání Monitoring Plnění zadaných prodejních cílů Tvorba objednávek, představování nových produktů, řešení reklamací
Al******* CZ
Asistentka
listopad 2019 – únor 2020 4 měsíce
Komunikace s rakouskou centrálou firmy Překlady reportů od technologů Překlady a tvorba formulářů pro výrobu nových produktů Komunikace s rakouskými technology a ústředím firmy - písemná i telefonická Práce ve vnitropodnikovém systému a databázi v Nj - zadávání produktů, cen, objednávek, faktur Tvorba přehledů v MS Excel
Gi*********.o.
Asistentka jednatelky
únor 2019 – listopad 2019 10 měsíců
Korespondence, fakturace, příprava podkladů pro mzdy zpracovávání objednávek, komunikace s dodavateli i zákazníky, veškerá agenda, zajištění provozu kanceláře ředitelky, komunikace s Katastrálním úřadem, Krajským soudem, vyřizování dotačních programů
Ga*****sko
účtující servírka
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
obsluha hostů, objednávky včetně komunikace s dodavateli, práce s registrační kasou
St*********ncy
letenkářka
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
vyhledávání letenek v systému Galileo, rezervace, změny letů, storna, komunikace s leteckými společnostmi v Aj a Nj, tvorba nabídek a kalkulace klientům – e-mailem, telefonicky i osobně na pobočce, fakturace v účetním systému Helios, aktivní nabídka doplňkových služeb
Em*****ice
asistentka ředitelky - záskok za MD
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
žádosti o akreditace na vzdělávací programy, kompletní realizace vzdělávacích kurzů, spolupráce na přeshraničním dotačním projektu EU Přeshraniční trh práce v oblasti TURISMUS/CESTOVNÍ RUCH/GASTRONOMIE v Jihočeském kraji a v Horním Rakousku (návrh témat projektu, jejich vypracování, komunikace s rakouskou stranou v NJ, tvorba workshopů, administrativa projektu dle směrnic a požadavků evropských projektů,vše jak v ČJ tak v Nj), administrativa spojená s chodem kanceláře, vedení diáře, péče o návštěvy, zajišťování podkladů k schůzkám ředitelky, korespondence a běžné pochůzky
Al*********els
Pracovník front office
2008 – 2010 2 roky a 6 měsíců
komunikace s hosty, servis od přivítání až k rozloučení, administrativa, booking, práce s rezervačním systémem, vyřizování e-mailů a telefonátů
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
němčinapokročilá
řečtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Galileo Travelport
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Další dovednosti
Jsem flexibilní, velice rychle se dokáži zorientovat v nových věcech, pokud je třeba. Jsem komunikativní, umím řešit krizové situace, jednat s lidmi. Mám organizační schopnosti a myslím, že po vedení vlastní restaurace v době covidu, skokového nárůstu cen, inflace apod. mě nedokáže zaskočit žádná pracovní výzva. Mám bohaté zkušenosti jak s administrativní činností v kanceláři tak v oblasti služeb a obchodu v ČR i zahraničí (Rakousko, Německo, Řecko), s vedením kolektivu lidí, s propagací, jednáním s úřady, organizací eventů..