Není foto: Dagmar P.
ID 1176609

Dagmar P. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední půmyslová škola Frýdek-Místek

Hutní obor

září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou

Praxe 28 let

Fe*******.o.

Provozní referent

prosinec 2023 – dosud 10 měsíců

• Administrativní činnosti spojené s činnostmi oddělení, především: o Poptávky, objednávky, fakturace o Příprava podkladů pro tendry, výběrová řízení o Příprava smluv, dodatků o Správa a evidence pravidelných revizí strojů a zařízení firmy o Správa dat, digitalizace, archivace o Správa dokumentace o Inventura majetku o Komunikace s úřady, dodavateli, interními zákazníky • Úzká spolupráce s vedoucím údržby, údržbáři při zajišťování materiálu a služeb • Koordinace práce a služeb dodavatelských firem, řešení drobných oprav majetku a zařízení • Vedení oddělení úklidu – cca 6 zaměstnanců o Organizace a kontrola činností o Příprava prostor dle operativních požadavků o Vedení a správa docházky • Zodpovědnost na chod ubytovny – 1 zaměstnanec: o Dohled na zajišťování ubytování pro návštěvy v rámci ubytovny o Dohled na správu ubytovny • Koordinace a evidence záležitostí spojených s odvozem odpadu • Zajištění pojistných událostí a jejich plnění při škodných událostech • Správa pokladny Ostatní povinnosti - dodržuje interní pravidla, směrnice, řády a předpisy - plní požadavky uvedené v dokumentaci SMK, EMS - přispívá k dodržování politiky SMK a EMS

Ar*******.o.

Obchodník

prosinec 2022 – listopad 2023 1 rok

Příprava nabídek. Zpracování poptávek. Vyřízení objednávek a zajištění logistiky.

Ti*********.o.

Obchodní asistent

květen 2015 – listopad 2022 7 let a 7 měsíců

Zajišťování objednávek zákazníků. Zpracování zakázek a následná fakturace. Administrativa.

RP*********.o.

Vedoucí havarijní linky

květen 2013 – duben 2015 2 roky

Vedení svěřeného týmu operátorek havarijní linky a pracovníků údržby. Řešení havarijních požadavků nájemníků. Pravidelný reporting. Telefonická komunikace s nájemníky.

RP*****.o.

Technik správy bytového portfolia

květen 2006 – květen 2013 7 let a 1 měsíc

Řešení požadavků nájemníků, včetně fyzické kontroly a zhodnocení požadavku na místě, vše v rámci svěřeného rozpočtu. Aktualizace dat tykající se bytů. Kontrola objednané práce z pohledu kvality, cenových relací a použitých technologií. Vyúčtování služeb. Denní kontakt s nájemníky.

Hn*******sko

Administrativní pracovník

březen 2000 – březen 2002 2 roky a 1 měsíc

Administrativa

Po*****tek

Administrativní pracovník

září 1992 – březen 2000 7 let a 7 měsíců

Vystavování a evidence technických a řidičských průkazů

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Fama, Dialog, SAP

Zájmy

Mými zájmy jsou rodina a cestování. Ráda poznávám nové věci a užívám si čas strávený s rodinou. Ráda zvelebuji naši zahradu a poslouchám rockovou hudbu. Čtu detektivní knihy a bavím se s novými lidmi.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45