Dagmar P. 51 let , životopis 1176609
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední půmyslová škola Frýdek-Místek
Hutní obor
září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou
Praxe 28 let a 2 měsíce
Fe*******.o.
Provozní referent
prosinec 2023 – dosud 1 rok
• Administrativní činnosti spojené s činnostmi oddělení, především: o Poptávky, objednávky, fakturace o Příprava podkladů pro tendry, výběrová řízení o Příprava smluv, dodatků o Správa a evidence pravidelných revizí strojů a zařízení firmy o Správa dat, digitalizace, archivace o Správa dokumentace o Inventura majetku o Komunikace s úřady, dodavateli, interními zákazníky • Úzká spolupráce s vedoucím údržby, údržbáři při zajišťování materiálu a služeb • Koordinace práce a služeb dodavatelských firem, řešení drobných oprav majetku a zařízení • Vedení oddělení úklidu – cca 6 zaměstnanců o Organizace a kontrola činností o Příprava prostor dle operativních požadavků o Vedení a správa docházky • Zodpovědnost na chod ubytovny – 1 zaměstnanec: o Dohled na zajišťování ubytování pro návštěvy v rámci ubytovny o Dohled na správu ubytovny • Koordinace a evidence záležitostí spojených s odvozem odpadu • Zajištění pojistných událostí a jejich plnění při škodných událostech • Správa pokladny Ostatní povinnosti - dodržuje interní pravidla, směrnice, řády a předpisy - plní požadavky uvedené v dokumentaci SMK, EMS - přispívá k dodržování politiky SMK a EMS
Ar*******.o.
Obchodník
prosinec 2022 – listopad 2023 1 rok
Příprava nabídek. Zpracování poptávek. Vyřízení objednávek a zajištění logistiky.
Ti*********.o.
Obchodní asistent
květen 2015 – listopad 2022 7 let a 7 měsíců
Zajišťování objednávek zákazníků. Zpracování zakázek a následná fakturace. Administrativa.
RP*********.o.
Vedoucí havarijní linky
květen 2013 – duben 2015 2 roky
Vedení svěřeného týmu operátorek havarijní linky a pracovníků údržby. Řešení havarijních požadavků nájemníků. Pravidelný reporting. Telefonická komunikace s nájemníky.
RP*****.o.
Technik správy bytového portfolia
květen 2006 – květen 2013 7 let a 1 měsíc
Řešení požadavků nájemníků, včetně fyzické kontroly a zhodnocení požadavku na místě, vše v rámci svěřeného rozpočtu. Aktualizace dat tykající se bytů. Kontrola objednané práce z pohledu kvality, cenových relací a použitých technologií. Vyúčtování služeb. Denní kontakt s nájemníky.
Hn*******sko
Administrativní pracovník
březen 2000 – březen 2002 2 roky a 1 měsíc
Administrativa
Po*****tek
Administrativní pracovník
září 1992 – březen 2000 7 let a 7 měsíců
Vystavování a evidence technických a řidičských průkazů
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Fama, Dialog, SAP