Foto: Halyna L.
ID 737691

Halyna L. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Univerzita národního hospodářství . Ternopol. Ukrajina,

Mezinárodní ekonomie

2004 – 2007Bakalářské

ZŠ, SŠ Svalava, Ukrajina

maturita

1990 – 2000SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 2 měsíce

In*****.o.

Provozní manažerka Zábavního Parku Lvíčkov

březen 2024 – dosud 9 měsíců

- Otevřeni Parku od 0 - Jednaní s architekty, TUV, dodavateli herního vybaveni - Kontrola stavby - Sestavovaní tymu, nábor, školeni, vedeni, motivace (celkem 30 lidi) - Docházky, výkazy pro finanční odděleni - Podílení se na koncepci projektu (cenotvorba, menu, marketing atd.) - Organizace oslav a jiných eventu

Su*******ema

Manažerka kina Christmas Story

prosinec 2023 – únor 2024 3 měsíce

- Zodpovědnost za provoz kina - Nábor, skoleni, motivace zaměstnanců - Sestavovaní struktury - Optimalizace pobočky (příjem vz. výdaje) - Audit veškeré vnitřní dokumentaci (chek-listy, jobs maps, manuály atd.) - Otevřeni nového sezonního projektu Hawaii Nights

To*********ŽL)

Obchodní manažerka

říjen 2023 – prosinec 2023 3 měsíce

- Oslovováni nových zákazníku - Spolupráce se stávajícími zákazníky - Vyhledávaní nových obchodních příležitosti - Prodej a prezentace profesionálních kosmetických přípravku pro kosmetické salony, kliniky estetické medicíny atd. - Organizace seminářů - Zodpovědnost pro plněni planu

To*********ŽL)

Manažerka projektu supermarket MERE

říjen 2023 – prosinec 2023 3 měsíce

- Zprostředkovávaní rozšíření sítě supermarketu MERE - Audit a kontrola stávajících supermarketu

Ki*****r.o

Ředitelka zábavního parku Superland

březen 2020 – únor 2023 3 roky

- Otevření zábavního parku - Certifikace veškerého hracího zařízení /kolaudace parku a restaurace - Jednaní s příslušnými organy a úřady (TUV, KHŠ, ZU , MM atd.) - Sestavovaní tymu, nábor, školení , vedení a motivace zaměstnanců (celkem 60 zaměstnanců ) - Delegovaní úkolu , kontrola činností - Sestavovaní byznys planu, rozpočtu, reporting investorům - Vedení obchodních jednaní , meetingu - Zpracovávaní cenových nabídek, uzavíraní obchodních smluv - Zodpovědnost za plnění měsíčních planu a veškerých financí podniku - Kontrola měsíčních vykážu odpracovaných směn, schvalovaní mezd - Schvalovaní marketingových projektu , propagačních akcí - Zodpovědnost za cely chod, rozvoj a finanční růst podniku

Re*****nta

Vedoucí restaurace

leden 2017 – 2019 3 roky

- Zajištění chodu cele restaurace - Vedení týmu, školení, motivace - Nábor zaměstnanců, pohovory - Plánování směn, mzdy - Objednávky, fakturace, inventury - Komunikace z dodavateli - Kontrola kvality - Komunikace z úřady - Odpovědnost za plnění planu tržeb a nakladu - Reporting

Pr*********ium

Výkonná manažerka

září 2014 – srpen 2016 2 roky

- Administrativní práce, dokumentace, zpracovaní smluv - Vyřizování víz pro zahraniční studenty - Komunikace z úřady - Kontrola a zpracovaní plateb

Me*****.o.

Business asistentka

2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců

- Komunikace z úřady - Průzkum trhu - Komunikace z dodavateli - Administrativa - Koordinace projektů - Zajištění schůzek

Ra*********ina

Hlavní ekonom pobočky

2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců

- každodenní práce s klienty.

Jazyky

polštinazačátečník

slovenštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Zájmy

Cestováni, hudba, filmy, móda a styl, humor.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45