Halyna L. 41 let , životopis 737691
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kladno + 15 km ochota dojíždět Mapa Praha-Malá Strana + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí / manažer teamu Vedoucí provozu / provozní Výkonný ředitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita národního hospodářství . Ternopol. Ukrajina,
Mezinárodní ekonomie
2004 – 2007Bakalářské
ZŠ, SŠ Svalava, Ukrajina
maturita
1990 – 2000SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
In*****.o.
Provozní manažerka Zábavního Parku Lvíčkov
březen 2024 – dosud 10 měsíců
- Otevřeni Parku od 0 - Jednaní s architekty, TUV, dodavateli herního vybaveni - Kontrola stavby - Sestavovaní tymu, nábor, školeni, vedeni, motivace (celkem 30 lidi) - Docházky, výkazy pro finanční odděleni - Podílení se na koncepci projektu (cenotvorba, menu, marketing atd.) - Organizace oslav a jiných eventu
Su*******ema
Manažerka kina Christmas Story
prosinec 2023 – únor 2024 3 měsíce
- Zodpovědnost za provoz kina - Nábor, skoleni, motivace zaměstnanců - Sestavovaní struktury - Optimalizace pobočky (příjem vz. výdaje) - Audit veškeré vnitřní dokumentaci (chek-listy, jobs maps, manuály atd.) - Otevřeni nového sezonního projektu Hawaii Nights
To*********ŽL)
Obchodní manažerka
říjen 2023 – prosinec 2023 3 měsíce
- Oslovováni nových zákazníku - Spolupráce se stávajícími zákazníky - Vyhledávaní nových obchodních příležitosti - Prodej a prezentace profesionálních kosmetických přípravku pro kosmetické salony, kliniky estetické medicíny atd. - Organizace seminářů - Zodpovědnost pro plněni planu
To*********ŽL)
Manažerka projektu supermarket MERE
říjen 2023 – prosinec 2023 3 měsíce
- Zprostředkovávaní rozšíření sítě supermarketu MERE - Audit a kontrola stávajících supermarketu
Ki*****r.o
Ředitelka zábavního parku Superland
březen 2020 – únor 2023 3 roky
- Otevření zábavního parku - Certifikace veškerého hracího zařízení /kolaudace parku a restaurace - Jednaní s příslušnými organy a úřady (TUV, KHŠ, ZU , MM atd.) - Sestavovaní tymu, nábor, školení , vedení a motivace zaměstnanců (celkem 60 zaměstnanců ) - Delegovaní úkolu , kontrola činností - Sestavovaní byznys planu, rozpočtu, reporting investorům - Vedení obchodních jednaní , meetingu - Zpracovávaní cenových nabídek, uzavíraní obchodních smluv - Zodpovědnost za plnění měsíčních planu a veškerých financí podniku - Kontrola měsíčních vykážu odpracovaných směn, schvalovaní mezd - Schvalovaní marketingových projektu , propagačních akcí - Zodpovědnost za cely chod, rozvoj a finanční růst podniku
Re*****nta
Vedoucí restaurace
leden 2017 – 2019 3 roky
- Zajištění chodu cele restaurace - Vedení týmu, školení, motivace - Nábor zaměstnanců, pohovory - Plánování směn, mzdy - Objednávky, fakturace, inventury - Komunikace z dodavateli - Kontrola kvality - Komunikace z úřady - Odpovědnost za plnění planu tržeb a nakladu - Reporting
Pr*********ium
Výkonná manažerka
září 2014 – srpen 2016 2 roky
- Administrativní práce, dokumentace, zpracovaní smluv - Vyřizování víz pro zahraniční studenty - Komunikace z úřady - Kontrola a zpracovaní plateb
Me*****.o.
Business asistentka
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
- Komunikace z úřady - Průzkum trhu - Komunikace z dodavateli - Administrativa - Koordinace projektů - Zajištění schůzek
Ra*********ina
Hlavní ekonom pobočky
2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců
- každodenní práce s klienty.
Jazyky
polštinazačátečník
slovenštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop