Martin B. 30 let , životopis 1246641
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Animátor / animátorka Fotograf Grafik Moderátor / konferenciér Office manager Pracovník back office Product Specialist Recepční v cestovním ruchu Správce vozového parku Tanečník/tanečnice Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Joachima Barranda, Beroun, Talichova 824
Všeobecný
září 2005 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 4 měsíce
HP*********art
Provozní manažer
únor 2024 – dosud 10 měsíců
Vedení týmu lidí, tvorba a řízení plánů, řízení a plnění norem organizace a delegace práce, spolupráce s centrálními odděleními, pokladní, účetní, personální záležitosti, logistika, docházkový systém, Upsell, crossell, B2C a B2B, řešení reklamací, správa prodejny, zaškolování, skladová správa, administrativa
Al*****.s.
Store Teamleader/ Manažer prodejny
květen 2023 – leden 2024 9 měsíců
Vedení týmu lidí, tvorba a řízení plánů, řízení a plnění norem organizace a delegace práce, spolupráce s centrálními odděleními, pokladní, účetní, personální záležitosti, logistika, docházkový systém, Upsell, crossell, B2C a B2B, řešení reklamací, správa prodejny, zaškolování, skladová správa, administrativa
Fa*********tro
Vedoucí / manažer prodejny
leden 2021 – březen 2023 2 roky a 3 měsíce
Vedení týmu lidí, tvorba a řízení plánů, organizace a delegace práce pokladní, účetní, personální záležitosti, logistika, docházkový systém, B2C a B2B prodej, řešení reklamací, správa prodejny, zaškolování, komunikace s dodavateli a partnery, skladová správa, zajištění a tvorba marketingových akcí, administrativa
Ti*******.s.
Pracovník podpory zákazníků
březen 2019 – prosinec 2020 1 rok a 10 měsíců
Komunikace se zákazníky. Správa zákaznických účtů, podpora internetového, pobočkové a mobilního rozhraní, správa hráčských transakcí, potřebná administrativa, spolupráce s dalšími odděleními
K *******.o.
Pracovník back office
březen 2016 – únor 2019 3 roky
podpora pro oddělení logistiky, obchodu a účetnictví, potřebná administrativa, správa kanceláře, asistent jednatele společnosti, realizace meetingů, výstav, návštěv, komunikace s dodavateli, partnery, zákazníky
Du*****.o.
Logistik
červenec 2014 – únor 2016 1 rok a 8 měsíců
Příjem a expedice zboží, potřebná administrativa, logistická správa, skladová správa, práce se systémovou databází, komunikace s dodavateli a zákazníky
Jazyky
francouzštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
CanvaPokročilý
ERP a účetní software
Money S5Začátečník
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaZkušený
Úprava fotekZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Procreate
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)