Není foto: R. T.
ID 1118318

R. T.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa Kroměříž + 30 km ochota dojíždět Mapa Otrokovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Žilinská univerzita, Fakulta provozu a ekonomiky dopravy a spojů

Provoz a ekonomika letecké dopravy

září 2001 – červen 2006Vysokoškolské

Praxe 17 let a 9 měsíců

Ni*********r.o

Provozní manažer

listopad 2020 – dosud 4 roky a 1 měsíc

• Koordinace a provozní činnost firem • Operativní řízení procesů a kvality • Řízení lidských zdrojů • Sledování a prezentce ekonomických výsledků • Zavedeni, nastavení a udržování provozního systému letecké školy • Koordinace obchodní činnosti

Do*******aha

Projektový manažer

listopad 2019 – říjen 2020 1 rok

• Odpovědnost za projekt od plánování k implementaci, řízení, koordinace • Odpovědnost za dodržování časového harmonogramu a zpětnou vazbu jednotlivých oddělení zúčastněných na projektu • Odpovědnost za kvalitu odvedené práce a správnost zapracování požadavků příslušných oddělení • Průběžný reporting o stavu projektu a využité pracnosti

Am*****TS2

Manažer BOZP

březen 2019 – říjen 2019 8 měsíců

• Koordinace při realizaci projektů pro region CEE (Centrální Evropa) • Plánování a tvorba strategie pro snižování rizik v rámci skladu • Poskytování poradenství v oblasti BOZP všem zúčastněným oddělením • Poskytování informací a statistik týkajících se BOZP

Am*****TS2

Manažer optimalizace procesů, Inbound / Outbound

říjen 2018 – únor 2019 5 měsíců

• Optimalizace toku příchozích kamionů pro nakládku a vykládku v rámci dodržování bezpečnostních postupů • Nastavení odpovědnosti a komunikace v rámci vstupní brány, zaměstnanců přistavení kamionů, zaměstnanců vykládky a nakládky v souvislosti s příchozími kamiony • Podpora při nastavení provozních zařízení, aplikací a systému • Nastavování požadavků s dodavateli parkovacích stání pro příchozí kamiony do skladu

Am*********RG2

Inbound Area manager (Dock a Stow oblast)

květen 2015 – září 2018 3 roky a 5 měsíců

• Zodpovědnost za plánování, plynulou vykládku, zpracování a zaskladnění příchozího zboží do skladu • Komunikace s dodavateli, přepravci a dalšími sklady v rámci Amazon sítě • Řízení týmu 50 až 250 zaměstnanců, rozvoj vstahů a zlepšování spolupráce mezi zaměstnanci • Podpora bezpečnostních procesů, rozvoj osvědčených pracovních postupů v rámci týmu i mezi ostatními směnami s cílem zlepšit kvalitu a výkon se zaměřením na splnění cílů produktivity

GT*******ahy

Manažer skladu a logistiky

únor 2013 – květen 2015 2 roky a 4 měsíce

• Implementace Customer Relationship Management (CRM), komunikace s dodavateli, testování funkčnosti různých CRM, výběr modulů systému na základě potřeb • Optimalizace Warehouse Management System (WMS) - optimalizace skladových procesů dohled nad projekty, • Vedení oddělení skladu a logistiky - denní rozdělování práce, komunikace se zákazníky • Cenotvorba, reporting, odpovědnost za sledování vytíženosti skladu

Co*****sko

Obchodní analytik - Prodejní kredit a komise

prosinec 2010 – červenec 2012 1 rok a 8 měsíců

• Podpora a analýzy prodeje obchodním manažerům • Proaktivní řešení problémových případů s cílem vyřešit dotazy co nejdřív • Aktualizace procesů při nově dohodnutých změnách, koordinace změny a nasledování nově zavedených pravidel • Zachování specifických pravidel a výjimek pro region Spojené království, Skotsko a Irsko

Me*****nie

Pracovnik odbavení cestujících

říjen 2008 – září 2010 2 roky

• Vydávání palubních vstupenek a zavazadel podle postupů pro odbavení • Zajištění dokumentace při přepravě nebezpečného zboží v souladu s předpisy IATA a ICAO • Zajištění příslušných poplatků při změnách v rezervačním systému • Odbavení cestujících při nástupu do letadla, koordinace s dispečerem odbavení při zpracování dat potřebných pro úspěšný odlet

Sk*******sko

Koordinátor pozemního provozu

červenec 2007 – září 2008 1 rok a 3 měsíce

• Koordinace agentů odbavení, prodejních míst, call center při nečekaných událostech letového plánu • Zpracování ad hoc žádostí od cestovních kanceláří, update seznamu cestujících • Poskytování provozních informací regionálním manažerúm, • Aktualizace a nastavování provozních kontaktů v odletovém kontrolním systému (SITA

Le*******aha

Systémový inženýr

červenec 2006 – červen 2007 1 rok

• Administrace a odpovědnost za chod systému třídění batožiny • Podpora při odstranění výpadků a analýza problémů provozních zařízení (ručních skenerů, tiskáren, pásů na odbavovacích přepážkách) • Monitoring přenosu dat mezi lokálním odletovým, zavazadlovým a třídícím systémem • Školení uživatelů systému a aplikace

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Podnikové aplikace DPP, podnikové aplikace Amazonu, GTL firemní WMS, MS Office, Salesforce.com, Remedy, WebEx, Sita DCS,

Kurzy

Prince 2 Foundation

2019

Lean Six Sigma – Yellow Belt

2018

First Cambridge Certifikát

2010

Zájmy

letectví, létání, běh, fitness, horolezectví, paragliding

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45