R. T. , životopis 1118318
Představa o práci
Kde hledám práci
Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa Kroměříž + 30 km ochota dojíždět Mapa Otrokovice + 30 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Obchodní ředitel/manažer Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer logistiky Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer skladu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Žilinská univerzita, Fakulta provozu a ekonomiky dopravy a spojů
Provoz a ekonomika letecké dopravy
září 2001 – červen 2006Vysokoškolské
Praxe 17 let a 9 měsíců
Ni*********r.o
Provozní manažer
listopad 2020 – dosud 4 roky a 1 měsíc
• Koordinace a provozní činnost firem • Operativní řízení procesů a kvality • Řízení lidských zdrojů • Sledování a prezentce ekonomických výsledků • Zavedeni, nastavení a udržování provozního systému letecké školy • Koordinace obchodní činnosti
Do*******aha
Projektový manažer
listopad 2019 – říjen 2020 1 rok
• Odpovědnost za projekt od plánování k implementaci, řízení, koordinace • Odpovědnost za dodržování časového harmonogramu a zpětnou vazbu jednotlivých oddělení zúčastněných na projektu • Odpovědnost za kvalitu odvedené práce a správnost zapracování požadavků příslušných oddělení • Průběžný reporting o stavu projektu a využité pracnosti
Am*****TS2
Manažer BOZP
březen 2019 – říjen 2019 8 měsíců
• Koordinace při realizaci projektů pro region CEE (Centrální Evropa) • Plánování a tvorba strategie pro snižování rizik v rámci skladu • Poskytování poradenství v oblasti BOZP všem zúčastněným oddělením • Poskytování informací a statistik týkajících se BOZP
Am*****TS2
Manažer optimalizace procesů, Inbound / Outbound
říjen 2018 – únor 2019 5 měsíců
• Optimalizace toku příchozích kamionů pro nakládku a vykládku v rámci dodržování bezpečnostních postupů • Nastavení odpovědnosti a komunikace v rámci vstupní brány, zaměstnanců přistavení kamionů, zaměstnanců vykládky a nakládky v souvislosti s příchozími kamiony • Podpora při nastavení provozních zařízení, aplikací a systému • Nastavování požadavků s dodavateli parkovacích stání pro příchozí kamiony do skladu
Am*********RG2
Inbound Area manager (Dock a Stow oblast)
květen 2015 – září 2018 3 roky a 5 měsíců
• Zodpovědnost za plánování, plynulou vykládku, zpracování a zaskladnění příchozího zboží do skladu • Komunikace s dodavateli, přepravci a dalšími sklady v rámci Amazon sítě • Řízení týmu 50 až 250 zaměstnanců, rozvoj vstahů a zlepšování spolupráce mezi zaměstnanci • Podpora bezpečnostních procesů, rozvoj osvědčených pracovních postupů v rámci týmu i mezi ostatními směnami s cílem zlepšit kvalitu a výkon se zaměřením na splnění cílů produktivity
GT*******ahy
Manažer skladu a logistiky
únor 2013 – květen 2015 2 roky a 4 měsíce
• Implementace Customer Relationship Management (CRM), komunikace s dodavateli, testování funkčnosti různých CRM, výběr modulů systému na základě potřeb • Optimalizace Warehouse Management System (WMS) - optimalizace skladových procesů dohled nad projekty, • Vedení oddělení skladu a logistiky - denní rozdělování práce, komunikace se zákazníky • Cenotvorba, reporting, odpovědnost za sledování vytíženosti skladu
Co*****sko
Obchodní analytik - Prodejní kredit a komise
prosinec 2010 – červenec 2012 1 rok a 8 měsíců
• Podpora a analýzy prodeje obchodním manažerům • Proaktivní řešení problémových případů s cílem vyřešit dotazy co nejdřív • Aktualizace procesů při nově dohodnutých změnách, koordinace změny a nasledování nově zavedených pravidel • Zachování specifických pravidel a výjimek pro region Spojené království, Skotsko a Irsko
Me*****nie
Pracovnik odbavení cestujících
říjen 2008 – září 2010 2 roky
• Vydávání palubních vstupenek a zavazadel podle postupů pro odbavení • Zajištění dokumentace při přepravě nebezpečného zboží v souladu s předpisy IATA a ICAO • Zajištění příslušných poplatků při změnách v rezervačním systému • Odbavení cestujících při nástupu do letadla, koordinace s dispečerem odbavení při zpracování dat potřebných pro úspěšný odlet
Sk*******sko
Koordinátor pozemního provozu
červenec 2007 – září 2008 1 rok a 3 měsíce
• Koordinace agentů odbavení, prodejních míst, call center při nečekaných událostech letového plánu • Zpracování ad hoc žádostí od cestovních kanceláří, update seznamu cestujících • Poskytování provozních informací regionálním manažerúm, • Aktualizace a nastavování provozních kontaktů v odletovém kontrolním systému (SITA
Le*******aha
Systémový inženýr
červenec 2006 – červen 2007 1 rok
• Administrace a odpovědnost za chod systému třídění batožiny • Podpora při odstranění výpadků a analýza problémů provozních zařízení (ručních skenerů, tiskáren, pásů na odbavovacích přepážkách) • Monitoring přenosu dat mezi lokálním odletovým, zavazadlovým a třídícím systémem • Školení uživatelů systému a aplikace
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Podnikové aplikace DPP, podnikové aplikace Amazonu, GTL firemní WMS, MS Office, Salesforce.com, Remedy, WebEx, Sita DCS,
Kurzy
Prince 2 Foundation
2019
Lean Six Sigma – Yellow Belt
2018
First Cambridge Certifikát
2010