Foto: Bc. Markéta V.
ID 915332

Bc. Markéta V. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola aplikovaného práva, s. r. o.

Právo v podnikání

září 2013 – květen 2016Bakalářské

Střední odborná škola Drtinova 3

Veřejná správa

prosinec 2011 – květen 2013SŠ s maturitou

Střední odborná škola pro administrativu Evropské unie, Praha 9, Lipí 1911

Veřejnosprávní činnost (Provoz diplomatických služeb)

září 2009 – listopad 2011SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 5 měsíců

Mo*******.s.

Product Manager

květen 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců

Komunikace se zahraničními dodavateli, hlídání stavu zásob zboží, tvorba svěřeného produktového portfolia, porovnávání nabídek dodavatelů, příprava cenotvorby, vyhledávání nových obchodních příležitostí, budování nových komodit. Spolupráce s oddělením marketingu, dopravy, logistiky, podpora prodejen. Spolupráce v týmu s kolegy při přípravě plánů. Zpracování a kontrola analýz prodejů.

De*******.o.

Provozní manažer

prosinec 2018 – květen 2023 4 roky a 6 měsíců

Řízení chodu společnosti, kontrola a řízení zaměstnanců, tvorba mzdové agendy, kontrola a tvorba krátkodobých i dlouhodobých plánů, zastupování společnosti v obchodních vztazích + předchozí práce a povinnosti nákupčího

De*******.o.

Nákupčí

prosinec 2015 – prosinec 2018 3 roky a 1 měsíc

Nákup zboží v zahraničí, kalkulace cen výrobků, komunikace s dodavateli i zákazníky (včetně zahraničních), výběr sortimentu k prodeji, zajišťování logistiky, fakturace zakázek, příprava podkladů pro účtárnu, zastupování společnosti u zákazníků, komunikace s obchodními řetězci, kontrola prodejnosti a obrátkovosti zboží, tvorby příjmu zboží, občasná výpomoc ve skladu s přípravou a kompletací zakázek, inventur, hledání nových obchodních kanálů

Po*********.o.

Office/provozní manager

září 2014 – prosinec 2015 1 rok a 4 měsíce

Řízení lidských zdrojů, vedení společnosti, strategické řízení, komunikace s dodavateli i zákazníky, objednávky surovin i obalových materiálů, kalkulace cen výrobků, hlídání správného chodu výroby, řízení výrobního provozu

Pe*****.s.

Administrativní pracovník

únor 2014 – říjen 2014 9 měsíců

Úpravy firemních směrnic, zpracování dat a jejich vyhodnocení, drobné administrativní úkony

Ca*********vle

Zástupce provozního café baru

srpen 2012 – září 2014 2 roky a 2 měsíce

Vedení kavárny a baru, inventury, komunikace s dodavateli, objednávky surovin, obsluha zákazníků

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Práce v účetním programu Pohoda (fakturace, skladové hospodářství), administrace eshopu v prostředí Fastcentrik s napojením na účetní program Pohoda, Práce v systému Reporting, D365, Xeelo, Inovio

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

efektivní řešení problémů, snaha zlepšovat se, prolidský přístup, efektivní komunikace, rozlišování priorit, pružné řešení ad hoc situací, objektivita

Zájmy

cestování - procházky - kynologický výcvik - kreativní ruční práce - detailing aut - vaření

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45