Bc. Markéta V. 30 let , životopis 915332
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Petrov (okres Praha-západ) + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Category Manager v obchodu Key Account Manager Nákupčí Obchodní ředitel/manažer Product Specialist Produktový manager Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola aplikovaného práva, s. r. o.
Právo v podnikání
září 2013 – květen 2016Bakalářské
Střední odborná škola Drtinova 3
Veřejná správa
prosinec 2011 – květen 2013SŠ s maturitou
Střední odborná škola pro administrativu Evropské unie, Praha 9, Lipí 1911
Veřejnosprávní činnost (Provoz diplomatických služeb)
září 2009 – listopad 2011SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 5 měsíců
Mo*******.s.
Product Manager
květen 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Komunikace se zahraničními dodavateli, hlídání stavu zásob zboží, tvorba svěřeného produktového portfolia, porovnávání nabídek dodavatelů, příprava cenotvorby, vyhledávání nových obchodních příležitostí, budování nových komodit. Spolupráce s oddělením marketingu, dopravy, logistiky, podpora prodejen. Spolupráce v týmu s kolegy při přípravě plánů. Zpracování a kontrola analýz prodejů.
De*******.o.
Provozní manažer
prosinec 2018 – květen 2023 4 roky a 6 měsíců
Řízení chodu společnosti, kontrola a řízení zaměstnanců, tvorba mzdové agendy, kontrola a tvorba krátkodobých i dlouhodobých plánů, zastupování společnosti v obchodních vztazích + předchozí práce a povinnosti nákupčího
De*******.o.
Nákupčí
prosinec 2015 – prosinec 2018 3 roky a 1 měsíc
Nákup zboží v zahraničí, kalkulace cen výrobků, komunikace s dodavateli i zákazníky (včetně zahraničních), výběr sortimentu k prodeji, zajišťování logistiky, fakturace zakázek, příprava podkladů pro účtárnu, zastupování společnosti u zákazníků, komunikace s obchodními řetězci, kontrola prodejnosti a obrátkovosti zboží, tvorby příjmu zboží, občasná výpomoc ve skladu s přípravou a kompletací zakázek, inventur, hledání nových obchodních kanálů
Po*********.o.
Office/provozní manager
září 2014 – prosinec 2015 1 rok a 4 měsíce
Řízení lidských zdrojů, vedení společnosti, strategické řízení, komunikace s dodavateli i zákazníky, objednávky surovin i obalových materiálů, kalkulace cen výrobků, hlídání správného chodu výroby, řízení výrobního provozu
Pe*****.s.
Administrativní pracovník
únor 2014 – říjen 2014 9 měsíců
Úpravy firemních směrnic, zpracování dat a jejich vyhodnocení, drobné administrativní úkony
Ca*********vle
Zástupce provozního café baru
srpen 2012 – září 2014 2 roky a 2 měsíce
Vedení kavárny a baru, inventury, komunikace s dodavateli, objednávky surovin, obsluha zákazníků
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Práce v účetním programu Pohoda (fakturace, skladové hospodářství), administrace eshopu v prostředí Fastcentrik s napojením na účetní program Pohoda, Práce v systému Reporting, D365, Xeelo, Inovio
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
efektivní řešení problémů, snaha zlepšovat se, prolidský přístup, efektivní komunikace, rozlišování priorit, pružné řešení ad hoc situací, objektivita