Není foto: B. H.
ID 631311

B. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Blansko + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Office manager Personalista Referent

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Křenová, Brno

ekonomický obor

1985 – 1989SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 1 měsíc

Fa*******.o.

Provozní asistentka

srpen 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce

zadávání inzerce volných pracovník míst, vyhodnocování vhodných uchazečů, příprava pracovních smluv a dalších souvisejících dokumentů, komunikace se zaměstnanci, příprava dodatků k obchodním smlouvám, objednávání hygienického materiálu, zpracovávání různých statistik pro oblastního ředitele

Na*******.o.

Back office manager

říjen 2019 – březen 2022 2 roky a 6 měsíců

- jednání s vedením společnosti a spolupráce se všemi odděleními napříč firmou (zejména účetní a právní oddělení) - tvorba inzerátů na volné pracovní pozice - vyhodnocování vhodných kandidátů - spolupráce při organizováni různých firemních akcí - pravidelné vystavování smluv, kontrola jejich podpisu a řešení případných změn ve smlouvách - kontrola nezaplacených faktur a jejich případné upomínání - vedení příruční pokladny - každodenní komunikace s klienty ohledně smluv a faktur - zodpovědnost za bezproblémový chod kanceláře - vystavování faktur a dobropisů a vedení příruční pokladny v účetním systému ABRA - spolupráce s účetní firmou, marketingovým oddělením a tiskařskou dílnou - kontrola knih jízd OZ, objednávání na servis a řešení dalších činnosti souvisejících s vozový parkem firmy - řešení skladového hospodářství a logistiky - kontrola plnění zadaných úkolů a termínů - spolupráce s HR oddělením při tvorbě inzerátů na volné pracovní pozice a následný výběr vhodných kandidátů do dalšího kola výběrového řízení Firma Paddock Drink a Nastav.it jsou projekty větší společnosti, ve které jsem se pouze přesunula k jinému projektu.

C.***** CZ

inkasní specialista

duben 2012 – 2019 7 let a 9 měsíců

- řešení nezaplacených závazků klientů banky nebo soukromého finančního sektoru a tím spojená administrativa (sestavování splátkových kalendářů, kontrola příchozích plateb a jejich párování, zpracování příchozí pošty, odesílání hromadné korespondence, práce s hotovostí) - organizování výjezdů terénních pracovníků

Ma*****.o.

fakturantka

březen 1992 – listopad 2001 9 let a 9 měsíců

-zpracování odběratelských faktur a objednávek od obchodních zástupců, - účetní i fyzická kontrola skladových zásob jednotlivých obchodních zástupců

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Kurz komunikačních dovedností

2014

Obsluha osobního počítače

2011

Silvova metoda pro ovládnutí mysli

2000

Rekvalifikační kurz účetnictví

1995

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45