Jana H. 47 let , životopis 1337860
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Category Manager v obchodu Merchandiser Nákupčí Obalový specialista Obchodní asistent Office manager Pracovník back office Specialista logistiky Supply Chain Specialist Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ Keramická
Výtvarné zpracování keramiky a porcelánu
1992 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 6 měsíců
Al*****.o.
Promo Shelfplanner - senior
březen 2017 – dosud 7 let a 10 měsíců
řízení týmu promo shelfplannerů; exekuce odsouhlaseného promo plánu a zajištění prezentace promovaného zboží v prodejnách v souladu s promoční strategií a pravidly; spolupráce s komerčním oddělením - kontrola zadaných dat v systémech, marketingem - korektury letáků a exekuce promočních akcí na prodejnách, logistikou - kontrola napojení a rozplánování položek na prodejny, IT - řešení incidentů, správa dat, nastavení reportů, operativou - komunikace s prodejnami
Al*****.o.
Promo Shelfplanner - junior
leden 2011 – únor 2017 6 let a 2 měsíce
tvorba a aktualizace promočních plánogramů, příprava a kontrola sortimentu v promocích, příprava návrhů nových plánogramů dle vstupů z interního systému a promočních pravidel, reakce na změny ve skladbě promovaných produktů a jejich aktualizace v konečných plánogramech, komunikace s Category Managementem, marketingem, logistikou
Te*****.s.
Koordinátorka komerčního oddělení
listopad 2004 – březen 2009 4 roky a 5 měsíců
tvorba a aktualizace promočních plánogramů, příprava a kontrola sortimentu v promocích, vyhodnocení jednotlivých akcí, příprava návrhů nových plánogramů dle vstupů z interního systému a promočních pravidel, reakce na změny ve skladbě promovaných produktů a jejich aktualizace v konečných plánogramech, spolupráce s marketingovým oddělením - korektury letáků
Te*****.s.
asistentka nákupu
březen 2003 – říjen 2004 1 rok a 8 měsíců
administrativní podpora category managera, zadávání a kontrola dat v sytému, komunikace s marketingem, operativou, dodavateli
St*****.o.
asistentka
srpen 2000 – leden 2003 2 roky a 6 měsíců
administrativní podpora týmu obchodníků - fakturace, pokladna, zadávání a kontrola dat v systému, správa skladu, komunikace s centrálou v Holandku, logistikou a zákazníky
Mi*****STO
asistentka
červenec 1998 – červenec 2000 2 roky a 1 měsíc
administrativní podpora spojená s příjmem, výdejem a zadáváním zakázek pro jazykové překlady, fakturace, pokladna, administrativní podpora obchodního oddělení
We*****.o.
Recepční v cestovním ruchu
srpen 1997 – květen 1998 10 měsíců
zajištění chodu recepce hotelu, komunikace s cestovními kancelářemi
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Space Planning
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)