Foto: Jana H.
ID 1337860

Jana H. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Psáry + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ Keramická

Výtvarné zpracování keramiky a porcelánu

1992 – 1996SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 1 měsíc

Al*****.o.

Promo Shelfplanner - senior

březen 2017 – dosud 7 let a 5 měsíců

řízení týmu promo shelfplannerů; exekuce odsouhlaseného promo plánu a zajištění prezentace promovaného zboží v prodejnách v souladu s promoční strategií a pravidly; spolupráce s komerčním oddělením - kontrola zadaných dat v systémech, marketingem - korektury letáků a exekuce promočních akcí na prodejnách, logistikou - kontrola napojení a rozplánování položek na prodejny, IT - řešení incidentů, správa dat, nastavení reportů, operativou - komunikace s prodejnami

Al*****.o.

Promo Shelfplanner - junior

leden 2011 – únor 2017 6 let a 2 měsíce

tvorba a aktualizace promočních plánogramů, příprava a kontrola sortimentu v promocích, příprava návrhů nových plánogramů dle vstupů z interního systému a promočních pravidel, reakce na změny ve skladbě promovaných produktů a jejich aktualizace v konečných plánogramech, komunikace s Category Managementem, marketingem, logistikou

Te*****.s.

Koordinátorka komerčního oddělení

listopad 2004 – březen 2009 4 roky a 5 měsíců

tvorba a aktualizace promočních plánogramů, příprava a kontrola sortimentu v promocích, vyhodnocení jednotlivých akcí, příprava návrhů nových plánogramů dle vstupů z interního systému a promočních pravidel, reakce na změny ve skladbě promovaných produktů a jejich aktualizace v konečných plánogramech, spolupráce s marketingovým oddělením - korektury letáků

Te*****.s.

asistentka nákupu

březen 2003 – říjen 2004 1 rok a 8 měsíců

administrativní podpora category managera, zadávání a kontrola dat v sytému, komunikace s marketingem, operativou, dodavateli

St*****.o.

asistentka

srpen 2000 – leden 2003 2 roky a 6 měsíců

administrativní podpora týmu obchodníků - fakturace, pokladna, zadávání a kontrola dat v systému, správa skladu, komunikace s centrálou v Holandku, logistikou a zákazníky

Mi*****STO

asistentka

červenec 1998 – červenec 2000 2 roky a 1 měsíc

administrativní podpora spojená s příjmem, výdejem a zadáváním zakázek pro jazykové překlady, fakturace, pokladna, administrativní podpora obchodního oddělení

We*****.o.

Recepční v cestovním ruchu

srpen 1997 – květen 1998 10 měsíců

zajištění chodu recepce hotelu, komunikace s cestovními kancelářemi

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Space Planning

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

cestování - horská turistika zahradničení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45