
Ing. Hana P. 48 let , životopis 781343
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Stráž pod Ralskem + 20 km ochota dojíždět Mapa Liberec + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Fotograf Korektor Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Technická univerzita v Liberci Fakulta ekonomická
Pojišťovnictví, ekonomie
1997 – 2002Vysokoškolské
Gymnázium F.X.Šaldy
Výuka vybraných předmětů v německém jazyce
1992 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 3 měsíce
NT*********.o.
Projektová koordinátorka/administrátorka, Manažerka nákupu, Administrativní pracovnice, Asistentka jednatele
listopad 2020 – únor 2025 4 roky a 4 měsíce
* Dohled nad 4 výrobními projekty/rok, dokončení a úspěšné předání zákazníkům * Sledování a kontrola průběhu prací, záznamy z kontrol stavu * Analýzy, tabulky - tvorba dokumentů potřebných k úspěšnému průběhu a ukončení projektu * Organizování meetingů, tvorba zápisů z jejich průběhu, předávání informací v rámci celého týmu, komunikace se zákazníky * Veškeré činnosti spojené s funkcí manažera nákupu * Vedení fakturace, sledování splatností faktur * Párování bankovních plateb, evidence pohledávek, vymáhání úhrad * Nastavení systému a pravidel administrativního fungování firmy, vedení veškeré administrativy * Tvorba vzorových dokumentů, podněty ke zlepšování * Zavádění + vystavování faktur, komunikace s dodavateli, kontroly správnosti
TR*****.o.
Projektová manažerka
prosinec 2018 – leden 2020 1 rok a 2 měsíce
* Zavedení projektového řízení ve firmě * Vytvoření vzorových dokumentů projektového řízení * Přehled nad výrobními projekty * Kontrola dodavatelských a výrobních termínů * Reporting, psaní závěrečných zpráv a přehledů * Analýzy, tabulky * Komunikace napříč všemi odděleními ve firmě, včetně výroby
RA*****.o.
Ředitelka, Jednatelka, Manažerka nákupu
2006 – listopad 2017 11 let a 11 měsíců
* Zastupování firmy, jednání, komunikace a korespondence vedená v německém jazyce, setkání s manažery * Kontrola hospodaření firmy, finančních ukazatelů, plánování, reporting pro německou mateřskou společnost * Provádění bankovních příkazů, kontrola splatností faktur * Kontakt s bankou, pojišťovnami a dalšími institucemi * Vyřizování podkladů a hlášení pro celní úřad * Zajišťování materiálu a dílů pro výrobu a na sklad * Zodpovědnost za výrobní dodací termíny * Spolupráce s účetním, auditory, s technickým a obchodním oddělením, s výrobou * Příprava a podklady ke mzdám a finanční ohodnocení zaměstnanců * Hledání a následný výběr nových zaměstnanců, vedení pohovorů a kompletní personální agendy * Tvorba, kontrola a zadávání technických výkresů do výroby
RA*****.o.
Jednatelka, Manažerka nákupu
2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců
* Hledání a výběr potenciálních dodavatelů * Srovnávání cenových nabídek * Komunikace (tel. + písemná) s dodavateli, kontrola kvality dodávek * Kontrola a dozor nad dodržováním dodacích termínů materiálu a výroby * Logistika - zodpovědnost za sklad a optimální udržování skladových zásob * Fakturace - tvorba expedičních dokladů, zajišťování dopravy
RA*****.o.
Administrativní pracovnice
březen 2003 – prosinec 2003 10 měsíců
* Veškerá firemní administrativa * Příprava podkladů pro další analýzy * Komunikace (tel. + písemná) s dodavateli a odběrateli - v českém a německém jazyce
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
slovenštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
italštinastředně pokročilá
češtinavýborná
němčinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
* Velmi dobré organizační schopnosti * Analytické/syntetické myšlení * Komplexní posuzování problémů * Velká pečlivost a smysl pro detail * Předvídavost * Korektnost * Tvorba kvalitních reportů a analýz * Možnost a schopnost práce na dálku - zkušenosti přes 4 roky (home office/full remote) * Pozitivní reference a posudky ode všech zaměstnavatelů, dále doporučení z firem Siemens, Olympus