Foto: Ing. Hana P.
ID 781343

Ing. Hana P. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Technická univerzita v Liberci Fakulta ekonomická

Pojišťovnictví, ekonomie

1997 – 2002Vysokoškolské

Gymnázium F.X.Šaldy

Výuka vybraných předmětů v německém jazyce

1992 – 1997SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 3 měsíce

NT*********.o.

Projektová koordinátorka/administrátorka, Manažerka nákupu, Administrativní pracovnice, Asistentka jednatele

listopad 2020 – únor 2025 4 roky a 4 měsíce

* Dohled nad 4 výrobními projekty/rok, dokončení a úspěšné předání zákazníkům * Sledování a kontrola průběhu prací, záznamy z kontrol stavu * Analýzy, tabulky - tvorba dokumentů potřebných k úspěšnému průběhu a ukončení projektu * Organizování meetingů, tvorba zápisů z jejich průběhu, předávání informací v rámci celého týmu, komunikace se zákazníky * Veškeré činnosti spojené s funkcí manažera nákupu * Vedení fakturace, sledování splatností faktur * Párování bankovních plateb, evidence pohledávek, vymáhání úhrad * Nastavení systému a pravidel administrativního fungování firmy, vedení veškeré administrativy * Tvorba vzorových dokumentů, podněty ke zlepšování * Zavádění + vystavování faktur, komunikace s dodavateli, kontroly správnosti

TR*****.o.

Projektová manažerka

prosinec 2018 – leden 2020 1 rok a 2 měsíce

* Zavedení projektového řízení ve firmě * Vytvoření vzorových dokumentů projektového řízení * Přehled nad výrobními projekty * Kontrola dodavatelských a výrobních termínů * Reporting, psaní závěrečných zpráv a přehledů * Analýzy, tabulky * Komunikace napříč všemi odděleními ve firmě, včetně výroby

RA*****.o.

Ředitelka, Jednatelka, Manažerka nákupu

2006 – listopad 2017 11 let a 11 měsíců

* Zastupování firmy, jednání, komunikace a korespondence vedená v německém jazyce, setkání s manažery * Kontrola hospodaření firmy, finančních ukazatelů, plánování, reporting pro německou mateřskou společnost * Provádění bankovních příkazů, kontrola splatností faktur * Kontakt s bankou, pojišťovnami a dalšími institucemi * Vyřizování podkladů a hlášení pro celní úřad * Zajišťování materiálu a dílů pro výrobu a na sklad * Zodpovědnost za výrobní dodací termíny * Spolupráce s účetním, auditory, s technickým a obchodním oddělením, s výrobou * Příprava a podklady ke mzdám a finanční ohodnocení zaměstnanců * Hledání a následný výběr nových zaměstnanců, vedení pohovorů a kompletní personální agendy * Tvorba, kontrola a zadávání technických výkresů do výroby

RA*****.o.

Jednatelka, Manažerka nákupu

2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců

* Hledání a výběr potenciálních dodavatelů * Srovnávání cenových nabídek * Komunikace (tel. + písemná) s dodavateli, kontrola kvality dodávek * Kontrola a dozor nad dodržováním dodacích termínů materiálu a výroby * Logistika - zodpovědnost za sklad a optimální udržování skladových zásob * Fakturace - tvorba expedičních dokladů, zajišťování dopravy

RA*****.o.

Administrativní pracovnice

březen 2003 – prosinec 2003 10 měsíců

* Veškerá firemní administrativa * Příprava podkladů pro další analýzy * Komunikace (tel. + písemná) s dodavateli a odběrateli - v českém a německém jazyce

Jazyky

španělštinamírně pokročilá

slovenštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

italštinastředně pokročilá

češtinavýborná

němčinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

* Velmi dobré organizační schopnosti * Analytické/syntetické myšlení * Komplexní posuzování problémů * Velká pečlivost a smysl pro detail * Předvídavost * Korektnost * Tvorba kvalitních reportů a analýz * Možnost a schopnost práce na dálku - zkušenosti přes 4 roky (home office/full remote) * Pozitivní reference a posudky ode všech zaměstnavatelů, dále doporučení z firem Siemens, Olympus

Zájmy

* fotografování - [kontaktní údaj odstraněn] * tvorba vlastních fotoknih (70+) * účast na historických akcích, jarmarcích * historické kostýmy, móda, oblékání * čtení textů v německém písmu Kurrent, Sütterlin

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45