Foto: Radovan M.
ID 668885

Radovan M. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kladno + 30 km ochota dojíždět Mapa Rudná (okres Praha-západ) + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola gastronomie a Střední odborné učiliště, Chomutov - Gastronomie,hotelnictví a turismu

Hotelnictví

2005 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 11 měsíců

4P*****.o.

Projekt Supervisor | MARY KAY kosmetika (lokální zákazník)

únor 2022 – dosud 2 roky a 10 měsíců

Projektový management a řízení procesů: Zodpovědné zahájení a nastavení logistických procesů ve spolupráci s engineeringem při zahájení spolupráce se zákazníkem Mary Kay. Vedení týmu: Řízení týmu o velikosti 45–80 členů, zahrnující plánování směn, motivaci, podporu profesního růstu a pravidelnou kontrolu výkonnosti a efektivity práce. Optimalizace procesů a datová analýza: Neustálé monitorování produktivity, analýza provozních dat a průběžné zlepšování pracovních postupů k dosažení vyšší efektivity. Plnění KPI a mezioddělová spolupráce: Dohled nad klíčovými ukazateli výkonnosti (KPI), plánování aktivit a pravidelná koordinace s ostatními skladovými odděleními. Bezpečnost a správa reklamací: Zajištění BOZP na pracovišti, pravidelná bezpečnostní kontrola, správa reklamací a vyhodnocování pomocí CCTV. Zákaznická komunikace a administrativa: Denní komunikace se zákazníkem v angličtině, příprava podkladů pro fakturaci a organizace ročních inventur. Expedice a logistika: Organizace a dohled nad denní expedicí přibližně 30 000 jednotek (v době špičky až 90 000) do různých evropských zemí (ČR, SK, DE, NL, CH, HU).

4P*****.o.

Team Leader | Papyrus (lokální zákazník)

únor 2021 – leden 2022 1 rok

Vedení týmu: Řízení menšího, avšak vysoce efektivního týmu o 15 zaměstnancích, zaměřeného na plnění operativních cílů a maximalizaci produktivity. Spuštění strategického zákazníka: Aktivní zapojení do spuštění projektů pro klíčového zákazníka, zajištění plynulého nastavení procesů a dosažení plánovaných výkonových cílů. Práce s WMS a OMS systémy: Denní správa skladových systémů WMS a OMS, pravidelná aktualizace dat a udržování přesné evidence skladových zásob. Inventury a analýza: Organizace a provádění pravidelných inventur skladových zásob, včetně analýzy výsledků pro zlepšení a efektivní řízení skladu. Reporting a komunikace: Zodpovědnost za reporting klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a pravidelná komunikace s týmy i zákazníky prostřednictvím e-mailu. Bezpečnost a školení: Dohled nad dodržováním BOZP, pravidelné bezpečnostní kontroly a vzdělávání týmu v bezpečnostních postupech. Řešení provozních situací: Rychlé a efektivní řešení nestandardních situací a mimořádných událostí pro zajištění plynulého chodu skladu.

4P*****.o.

Team leader | Inbound (CN)

listopad 2019 – leden 2021 1 rok a 3 měsíce

Vedení a motivace týmu: Odpovědnost za řízení a motivaci 25–35členného týmu, s důrazem na efektivní organizaci práce a dosažení stanovených provozních cílů. Řízení klíčových skladových procesů: Zajištění bezchybného průběhu hlavních procesů, jako jsou příjem zboží (receive), třídění (sorting) a ukládání do skladových pozic (putaway), s důrazem na přesnost a efektivitu. Práce se systémy WMS a OMS: Pravidelná aktualizace a správa dat ve skladových systémech WMS a OMS, sledování toku zboží a optimalizace zásob. Reporting a návrhy na zlepšení: Monitoring výkonnostních ukazatelů, sdílení výsledků s nadřízenými a podávání návrhů na zlepšení procesů. Řešení technických a bezpečnostních problémů: Identifikace závad na vybavení, koordinace oprav ve spolupráci s nadřízenými či odpovědnými osobami a prevence potenciálních problémů. Spolupráce s ostatními odděleními: Aktivní podpora koordinace provozních činností napříč úseky skladu pro hladký chod operací. Dodržování BOZP a bezpečnostní školení: Zajištění dodržování bezpečnostních předpisů a pravidelné školení týmu v oblasti bezpečnostních postupů. Řešení mimořádných událostí: Rychlá a účinná reakce na nestandardní provozní situace pro udržení plynulého chodu skladu.

4P*****.o.

Team leader | Outbound (CN)

červenec 2019 – říjen 2019 4 měsíce

Vedení a motivace týmu: Řízení týmu o 45–80 zaměstnancích, s důrazem na dosažení vysoké pracovní efektivity a spokojenosti zaměstnanců. Odpovědnost za technickou a bezpečnostní údržbu: Aktivní dohled nad technickým stavem skladových nástrojů a zařízení, hlášení závad a koordinace oprav ve spolupráci s přímými nadřízenými a odpovědnými osobami. Spolupráce napříč odděleními a BOZP: Úzká spolupráce s ostatními týmy ve skladu, zajištění dodržování bezpečnostních předpisů (BOZP) a průběžné bezpečnostní kontroly. Reporting a analýza pro optimalizaci: Pravidelná příprava reportů a analýza provozních dat za účelem optimalizace skladových procesů. Dodržování standardů a správa WMS/OMS: Dohled nad dodržováním nastavených procesních standardů pro přípravu a expedici zboží (pick, pack, ship) a efektivní správa skladových systémů WMS a OMS. Řešení neobvyklých situací a procesní vylepšení: Operativní reakce na nestandardní situace a implementace zlepšovacích opatření k zajištění hladkého chodu skladu.

Am*********.o.

Skladník / manipulant PRG2

duben 2016 – červen 2019 3 roky a 3 měsíce

Správa procesů pick a pack: Zodpovědnost za přesné a efektivní balení zboží pro expedici, včetně řízení přípravy a balení objednávek. Obsluha a údržba VZV: Zajištění manipulace se zbožím pomocí vysokozdvižného vozíku (VZV), s důrazem na bezpečnou a efektivní manipulaci materiálu v rámci skladu. Koordinace dopravy v areálu: Organizace příjezdu a odjezdu dodávek, zajištění plynulého chodu dopravy v areálu a udržení bezpečnosti na pracovišti. Role zástupce lídra shipdock týmu: Podpora týmového lídra na oddělení shipdock, dohled nad plynulostí operací a efektivní komunikace mezi různými odděleními.

SK*******.o.

Project administrator (Airbnb)

2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců

Správa a organizace rezervací: Koordinace rezervací přes platformy jako Airbnb a Booking.com, včetně aktualizace kalendářů a zajištění optimální obsazenosti. Komunikace s hosty: Aktivní komunikace s hosty před příjezdem i během jejich pobytu, zajištění rychlé reakce na dotazy a požadavky, poskytování informací o ubytování i lokalitě a řešení případných stížností. Údržba a logistika: Organizace úklidu, údržby a oprav mezi rezervacemi; zajištění, aby byly nemovitosti ve skvělém stavu pro každého hosta. Cenová analýza a nastavení cen: Pravidelná analýza cen konkurence a úprava cen ubytování dle sezóny a poptávky na trhu, aby byla zajištěna konkurenceschopnost. Administrativní činnosti: Evidence rezervací, zpracování měsíčních vyúčtování, správa servisních smluv, sledování záručních lhůt na zařízení, příprava podkladů pro fakturaci a reporting. Optimalizace a vylepšení služeb: Identifikace oblastí pro zlepšení služeb, zvyšování úrovně zákaznické spokojenosti a podpora dlouhodobé udržitelnosti kvality nabízených prostor.

Jazyky

ukrajinštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Grafické a konstrukční programy

SketchUpZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

Střih videaZačátečník

Tvorba animacíZačátečník

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

WMS, OMS, GIWS, Freelo

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

poskytování zpětné vazby, identifikace potřeb školení, delegace úkolů, nastavování cílů a priorit, efektivní time management, plánování a organizace projektů, řízení zdrojů

Kurzy

ROZVOJ MANAŽERSKÝCH DOVEDNOSTÍ PRO SUPERVISORY A TEAMLEADERY

STUDIO W

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2024

Barmanský kurz

2008

Zájmy

Umělá inteligence, technologie, investování, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45