
Bc. Ludmila S. 39 let , životopis 1124002
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Brand manager Office manager Pracovník back office Zobrazit vše (7)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Palackého v Olomouci
Právo ve veřejné správě
září 2006 – červen 2009Vysokoškolské
Praxe 12 let a 3 měsíce
Ch*********.s.
PROJECT-MARKETING MANAGER
únor 2023 – 2024 1 rok a 11 měsíců
Projektová část - řízení svěřených projektů (převážně metodou Waterfall) a lidských zdrojů od zadání požadavku po prvovýrobu (+ následná údržba a inovace) - zpracování podkladů včetně proveditelnosti projektu - zadání vzorkování, grafické realizace obalů + soulad legislativou - denní komunikace se zákazníkem/ zadavatelem projektu - spoluvedení projektové dokumentace - řešení reklamací, nedodávek a jiných vzniklých problémů - realizace reklamních projektů (zadání, realizace, doprava) Marketingová část - správa brandového a importního portfolia společnosti - celorok + sezóny - tvorba katalogů (denní komunikace: grafická studia + tiskárny) - zadávání výrobků do IS, tvorba EAN kódů, štítků, obalů (CorelDRAW) Auditní a certifikační činnost - úspěšná realizace každoročních auditů RFA, Fairtrade, RSPO - příprava podkladů, tvorba interních směrnic - správa portálů + všestranné průběžné aktualizace
MO*******.o.
Projektový manažer
červenec 2019 – prosinec 2022 3 roky a 6 měsíců
- řízení svěřených projektů a lidských zdrojů, zpracování interních podkladů včetně proveditelnosti projektu a grafických úprav, soulad textací s legislativou ČR i EU, denní komunikace se zákazníkem/ zadavatelem projektu, uvedení do výroby, vedení projektové dokumentace; - interní audit určených segmentů společnosti; - správa výrobkového portfólia na webových stránkách společnosti; - účast na zahraničních veletrzích; - realizace reklamních projektů-poptávky, objednávky(systém Globus, komunikace se zákazníkem); - správa výrobkových karet včetně ceníku + kontrola podkladů oddělení kvality; - kvartální zpracování výkazů EKO-KOM, ENVI- PACK
KA*********.CZ
Fakturantka + Back office administrator
září 2012 – červen 2019 6 let a 10 měsíců
- práce s ekonomickým softwarem Altus Vario (faktury, pohledávky, objednávky,...); - zajišťování komunikace se zákazníky a dodavateli v ČR, případně i EU; - komplexní administrativní podpora stran služby pronájmu tiskáren; Období působení u tohoto zaměstnavatele zahrnuje i MD/RD (výpomoc se zaškolením nového pracovníka aj.)
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Klasické PC programy: MS Excel, Outlook, Word atd. - standardní uživatelská úroveň; IS: Globus, Helios, Vario