A. K. , životopis 1322167
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Braník + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Auditor v ekonomice a financích Finanční analytik Finanční kontrolor Finanční specialista Project manager organizačně-ekonomický Project manager v bankovnicví Specialista pohledávek Specialista treasury Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnásium a Obchodní akademie, Mariánské Lázně
Ekonomické lyceum
září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 7 měsíců
Če*******.s.
Project manager v bankovnicví / API manager
leden 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Vedení projektů ve spolupráci s Global Payments. Mám na starosti partnery, kteří se chtějí připojit k naší bance pomocí API. Provádím partnery procesem začlenění, pomáhám jim využívat naše API a celkově jim pomáhám využít této technologie naplno. Moje role zahrnuje facilitaci hladké komunikace a poskytování technického vedení pro zajištění efektivní integrace.
Sa*********man
Executive Assistant
květen 2022 – prosinec 2022 8 měsíců
Poskytování administrativní podpory, jako je psaní a úprava e-mailů, tvorba interních zpráv a příprava komunikace jménem jednatele společnosti. Organizace schůzek, včetně plánování, odesílání připomínek a organizace cateringu. Přijímání telefonátů. Správa kalendáře jednatele společnosti, včetně plánování schůzek a prioritizace nejdůležitějších záležitostí.
Br*********Plc
Trade Services Analyst
listopad 2020 – březen 2022 1 rok a 5 měsíců
1. kontrola dokumentů podle požadavků a podmínek akreditivu. Komunikace s předkladatelem dokumentů ohledně jakýchkoliv nesouladů. Kontaktování emisní banky pomocí SWIFT o povolení zaplatit a/nebo odeslat dokumenty na schválení. Kontrola přijatých instrukcí. Komunikace se zákazníky ohledně nejasných požadavků. Manipulace s dokumenty o inkasu (interní / externí). Zpracování plateb v rámci exportních/importních akreditivů, inkas (MT202 a MT103). Vytváření MT750, MT734, MT754, MT756, MT742, MT799, MT999 (související s akreditivy) a MT410, MT499, MT999 (související s inkasy) podle potřeby. Poskytování pokynů pro úvěrové oddělení pro akreditivy, které jsou financovány. Zajištění, že plně využité akreditivy s vypršenou platností budou uzavřeny do 1 měsíce po vypršení platnosti a bude vráceno jakékoli zbývající hotovostní krytí. Příprava dokumentace k odeslání poštou a kurýrem. Zodpovědět jakékoliv obdržené dotazy (interní / externí).
Mi*****Ltd
Trade Finance Officer / Loans Administration Officer
říjen 2019 – listopad 2020 1 rok a 2 měsíce
Vydávání všech typů akreditivů (export/import). Zpracování dodatků k podmínkám akreditivů. 1. kontrola dokumentů podle požadavků a podmínek akreditivu. Manipulace s dokumenty o inkasu (interní / externí). Příprava platebních formulářů v rámci exportních/importních akreditivů, inkas. Příprava dokumentace k odeslání poštou a kurýrem. Výpomoc oddělení "Loans" se správou úvěrů.
Mi*****Ltd
Operations Clerk
leden 2018 – říjen 2019 1 rok a 10 měsíců
Denní provádění klientských plateb, využití více bankovních rozhraní včetně SWIFT a interní transakčních systémů. Accounts reconciliation – podpora týmu při řešení jakýchkoliv dotazů. Objednávání šekových/žirových knih a jejich zasílání zákazníkům. Zpracování příchozích a odchozích plateb SWIFT, MT103 a MT202. Zpracování FX a MM obchodů v koordinaci s požadavky z oddělení Treasury / Relationship Managers / Accounts oddělení. Příprava dokumentace k odeslání poštou a kurýrem. Asistence vedoucímu oddělení při kontrole vstupů a výstupů, které provedli ostatní zaměstnanci.
Mi*****Ltd
Private Banking Assistant
listopad 2017 – leden 2018 3 měsíce
Potvrzování převodů mezi bankovními účty a kontaktování klientů. Asistence s požadavky ohledně internetového bankovnictví přicházejících od zákazníků. Získávání nezbytných informací od zákazníků pro AML. Práce na projektu ověřování dat. Různé administrativní úkoly, včetně přijímání telefonních hovorů, odpovídání na e-maily od zákazníků / asistence manažerovi oddělení / archivace smluv a dokumentů.
Mi*****Ltd
System control clerk
červenec 2017 – listopad 2017 5 měsíců
Sledování transakcí a hlášení jakékoli podezřelé transakce. Pomoc týmu pro dodržování předpisů při přípravě FATCA a CRS/ aktualizace AML. Práce na projektu týkající se sběru daňových formulářů od zákazníků / skenování do systému a aktualizace záznamů.
Yo*******ncy
Au pair
listopad 2015 – duben 2017 1 rok a 6 měsíců
Hlídání 3 dětí ve věku 11, 8 a 3 let
Če*******.s.
Bankovní poradce
únor 2014 – říjen 2015 1 rok a 9 měsíců
Konzultace a poradenství týkající se bankovních produktů.
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Cambridge English Entry Level Certificate in ESOL International (Entry 3)* Council of Europe Level B1
březen 2017