Foto: Adéla  K.
ID 1322167

Adéla K. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnásium a Obchodní akademie, Mariánské Lázně

Ekonomické lyceum

září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 3 měsíce

Če*******.s.

Project manager v bankovnicví / API manager

leden 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců

Vedení projektů ve spolupráci s Global Payments. Mám na starosti partnery, kteří se chtějí připojit k naší bance pomocí API. Provádím partnery procesem začlenění, pomáhám jim využívat naše API a celkově jim pomáhám využít této technologie naplno. Moje role zahrnuje facilitaci hladké komunikace a poskytování technického vedení pro zajištění efektivní integrace.

Sa*********man

Executive Assistant

květen 2022 – prosinec 2022 8 měsíců

Poskytování administrativní podpory, jako je psaní a úprava e-mailů, tvorba interních zpráv a příprava komunikace jménem jednatele společnosti. Organizace schůzek, včetně plánování, odesílání připomínek a organizace cateringu. Přijímání telefonátů. Správa kalendáře jednatele společnosti, včetně plánování schůzek a prioritizace nejdůležitějších záležitostí.

Br*********Plc

Trade Services Analyst

listopad 2020 – březen 2022 1 rok a 5 měsíců

1. kontrola dokumentů podle požadavků a podmínek akreditivu. Komunikace s předkladatelem dokumentů ohledně jakýchkoliv nesouladů. Kontaktování emisní banky pomocí SWIFT o povolení zaplatit a/nebo odeslat dokumenty na schválení. Kontrola přijatých instrukcí. Komunikace se zákazníky ohledně nejasných požadavků. Manipulace s dokumenty o inkasu (interní / externí). Zpracování plateb v rámci exportních/importních akreditivů, inkas (MT202 a MT103). Vytváření MT750, MT734, MT754, MT756, MT742, MT799, MT999 (související s akreditivy) a MT410, MT499, MT999 (související s inkasy) podle potřeby. Poskytování pokynů pro úvěrové oddělení pro akreditivy, které jsou financovány. Zajištění, že plně využité akreditivy s vypršenou platností budou uzavřeny do 1 měsíce po vypršení platnosti a bude vráceno jakékoli zbývající hotovostní krytí. Příprava dokumentace k odeslání poštou a kurýrem. Zodpovědět jakékoliv obdržené dotazy (interní / externí).

Mi*****Ltd

Trade Finance Officer / Loans Administration Officer

říjen 2019 – listopad 2020 1 rok a 2 měsíce

Vydávání všech typů akreditivů (export/import). Zpracování dodatků k podmínkám akreditivů. 1. kontrola dokumentů podle požadavků a podmínek akreditivu. Manipulace s dokumenty o inkasu (interní / externí). Příprava platebních formulářů v rámci exportních/importních akreditivů, inkas. Příprava dokumentace k odeslání poštou a kurýrem. Výpomoc oddělení "Loans" se správou úvěrů.

Mi*****Ltd

Operations Clerk

leden 2018 – říjen 2019 1 rok a 10 měsíců

Denní provádění klientských plateb, využití více bankovních rozhraní včetně SWIFT a interní transakčních systémů. Accounts reconciliation – podpora týmu při řešení jakýchkoliv dotazů. Objednávání šekových/žirových knih a jejich zasílání zákazníkům. Zpracování příchozích a odchozích plateb SWIFT, MT103 a MT202. Zpracování FX a MM obchodů v koordinaci s požadavky z oddělení Treasury / Relationship Managers / Accounts oddělení. Příprava dokumentace k odeslání poštou a kurýrem. Asistence vedoucímu oddělení při kontrole vstupů a výstupů, které provedli ostatní zaměstnanci.

Mi*****Ltd

Private Banking Assistant

listopad 2017 – leden 2018 3 měsíce

Potvrzování převodů mezi bankovními účty a kontaktování klientů. Asistence s požadavky ohledně internetového bankovnictví přicházejících od zákazníků. Získávání nezbytných informací od zákazníků pro AML. Práce na projektu ověřování dat. Různé administrativní úkoly, včetně přijímání telefonních hovorů, odpovídání na e-maily od zákazníků / asistence manažerovi oddělení / archivace smluv a dokumentů.

Mi*****Ltd

System control clerk

červenec 2017 – listopad 2017 5 měsíců

Sledování transakcí a hlášení jakékoli podezřelé transakce. Pomoc týmu pro dodržování předpisů při přípravě FATCA a CRS/ aktualizace AML. Práce na projektu týkající se sběru daňových formulářů od zákazníků / skenování do systému a aktualizace záznamů.

Yo*******ncy

Au pair

listopad 2015 – duben 2017 1 rok a 6 měsíců

Hlídání 3 dětí ve věku 11, 8 a 3 let

Če*******.s.

Bankovní poradce

únor 2014 – říjen 2015 1 rok a 9 měsíců

Konzultace a poradenství týkající se bankovních produktů.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Cambridge English Entry Level Certificate in ESOL International (Entry 3)* Council of Europe Level B1

březen 2017

Zájmy

Tenis, posilování, jóga, procházky s pejskem, divadlo, cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45