Bc. Makpal M. 29 let , životopis 1391737
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kyje + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa
2018 – 2021Bakalářské
Go Study
Jazyková škola
2013 – 2014SŠ s maturitou
Praxe 5 let
Gl*****gue
Project administrator
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
Byla jsem zodpovědna za komplexní plánování a realizaci významných konferencí a summitů. Tato role vyžadovala kombinaci strategického myšlení, kreativního řešení problémů a výjimečných organizačních schopností. Klíčové odpovědnosti: výzkum a vývoj obsahu, správa řečníků, projektový management, zapojení publika, sponzorské vztahy, marketing a propagace, dohled nad rozpočtem, správa událostí na místě, hodnocení po akci
Co*********gue
Project administrator
2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců
Byla jsem zodpovědna za komplexní plánování a realizaci významných konferencí a summitů. Tato role vyžadovala kombinaci strategického myšlení, kreativního řešení problémů a výjimečných organizačních schopností. Klíčové odpovědnosti: výzkum a vývoj obsahu, správa řečníků, projektový management, zapojení publika, sponzorské vztahy, marketing a propagace, dohled nad rozpočtem, správa událostí na místě, hodnocení po akci
DB*********gue
Administrativní pracovník
2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců
Byla jsem zodpovědna za dohled a řešení složitých zákaznických problémů a stížností, které byly eskalovány mimo standardní kanály podpory. Tato role vyžadovala kombinaci výjimečných dovedností při řešení problémů, efektivní komunikaci a hluboké porozumění produktům nebo službám organizace. Klíčové odpovědnosti: Zvládání eskalace, analýza hlavních příčin, komunikace se zákazníkem, strategie řešení, týmová spolupráce, řízení zainteresovaných stran, dokumentace a výkaznictví, zlepšování procesů
MH*********gue
Recepční v administrativě
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Byla jsem zodpovědna za podporu efektivního provozu recepce, poskytování vynikajících služeb zákazníkům a zajištění hladkého procesu přihlášení a odhlášení hostů. Klíčové odpovědnosti: Provoz recepce, Dohled nad personálem, Zákaznický servis, Správa rezervací, Finanční správa, Bezpečnost a zabezpečení, Záznamy a hlášení
Jazyky
češtinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
ruštinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Dovednosti
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Transformation
Budování a vedení týmu (leadership)
2019