Marketa H. 35 let , životopis 1129998
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Horní Měcholupy + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Archivář Expedient Pracovník back office Skladník / manipulant Vkládání dat do počítače Zahradník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soš Stavební a zahradnická - nástavba
Zahradnictví
září 2008 – červen 2010SŠ s maturitou
Soš Stavební a zahradnická
Zahradnik
září 2005 – červen 2008Vyučení
ZŠ Ke Kateřinkám
bez zaměření
září 1996 – červen 2005Základní
Praxe 13 let a 8 měsíců
EU*******.s.
Produktový specialista
listopad 2021 – dosud 2 roky a 11 měsíců
DPP - Vkládání popisků k produktům na eshopu vč. obrázků a kategorií
EU*******.s.
Expedient eshopu
květen 2019 – dosud 5 let a 5 měsíců
Příjem zboží, zpracování internetových objednávek - fakturace a balení, kontrola expirací a šarží u výrobků, zaklízení produktů do skladu, péče o sklad, inventury
AU*******.s.
Administrátor
leden 2019 – duben 2019 4 měsíce
Oddělení leasingu. Zadávání vykoupených vozů do systému, platba vozů, zařizování svozů jednotlivých vozů, komunikace s dodavateli, nákupní objednávky, práce s MS Excel a systémem Navision
AU*******.s.
Asistentka pro vkládání dat
duben 2017 – prosinec 2018 1 rok a 9 měsíců
Vkládání dat do PC dle zaslaných podkladů od mobilních výkupčích, telefonicka komunikace s mobilními výkupčími
PA*****.o.
Administrativní pracovník
listopad 2016 – březen 2017 5 měsíců
Vyřizování internetových objednávek od příjmu až po expedici, práce na PC – Word, Excel, komunikace se zákazníky, objednávání zboží (B2B), práce se systémem Winshop, administrativní práce kolem e-shopu - úprava popisků produktů, obrázků...
Ji*********.cz
Prodavač
červen 2013 – říjen 2016 3 roky a 5 měsíců
Zákaznický servis, péče o prodejnu, prodej a objednávka zboží (B2B), vyřizování reklamací, komunikace s dodavateli, inventury, výroba sezónních dekorací (Vánoční, dušičkové...) vše kolem e-shopu - vyřizování objednávek od příjmu až po expedici, zadávání nových produktů do systému vč. cen, textů a obrázků
Ti*******Out
Vedoucí směny
srpen 2012 – duben 2013 9 měsíců
Práce na PC, zákaznický servis, inventury, prezentace a práce se zbožím, plánování směn, komunikace s ostatními prodejnami, vedení asistenta prodeje a brigádníků
Ti*******Out
Asistentka prodeje
červenec 2012 – srpen 2012 2 měsíce
Práce na pokladně a se zbožím, inventury, zákaznický servis
SP*********.o.
Asistentka prodeje
únor 2012 – březen 2012 2 měsíce
Práce na pokladně, oceňování, doplňování a prezentace zboží, zákaznický servis
NE*****.o.
Prodavač
červenec 2010 – říjen 2011 1 rok a 4 měsíce
Práce na pokladně, oceňování a práce se zbožím, inventury, zákaznický servis
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mail
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace