Foto: Šárka M.
ID 1358509

Šárka M. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Akademie J. A. Komenského, Mělník

Anglický jazyk

září 2004 – červen 2005SŠ s maturitou

Gymnázium a obchodní akademie, Kralupy nad Vltavou

Ekonomické teorie

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 2 měsíce

AK*****.o.

Produktový manager

červen 2019 – dosud 5 let a 6 měsíců

Vedení a koordinace menšího týmu, řízení projektu (nový výrobek): průzkum trhu, výběr dodavatele, časový harmonogram a jeho dodržování rozpočet, grafika, legislativa, tvorba textů, prezentace výrobků, logistická příprava. Řízení projektů (obchodní část – marketingové akce a propagace – in-store): zjištění možností a přání klienta, technické řešení, výběr dodavatele, rozpočet, grafika, zajištění výroby, zajištění kompletace. Systémová řešení: zlepšování efektivity, inovace, legislativa. Problematika evidence a výkazů obalových materiálů - systém EKO-KOM.

AK*****.o.

Obchodní a marketingová asistentka

leden 2018 – květen 2019 1 rok a 5 měsíců

Tvorba marketingových textů, spolupráce na tvorbě obalů, legislativa, správa kmenových dat v systému Helios, komunikace se zákazníky, evidence smluv, tvorba databází a tabulek.

Pa*******.o,

Pricing administrator

duben 2016 – prosinec 2017 1 rok a 9 měsíců

Třídění poptávek a následná tvorba cenových nabídek - kooperace s technickým a obchodním oddělením, komunikace se zákazníky, cenové kalkulace, práce s programem JDE Edwards a Siebel, dohled nad dodržováním pravidel cenotvorby.

Pa*******.o.

Týmová asistentka

březen 2014 – březen 2016 2 roky a 1 měsíc

Přijímání, ohlašování a koordinace návštěv, zpracování a distribuce došlé pošty (zajišťování podpisu smluv, zpracování došlých faktur a zajištění dodržení interních předpisů), koordinace dodavatelů (úklid, ochranka, servisní technici, hotely, dopravci), příprava podkladů pro školení, nákup a distribuce kancelářských potřeb a ochranných pracovních oděvů, evidence a kontrola docházky, plnění operativních úloh a organizační podpora týmu (rezervace hotelů v tuzemsku i v zahraničí, rezervace letenek, jízdenek, vyřizování cestovních víz..), příprava firemních akcí, zpráva nad vozovým parkem (servis, prodej, nákup), administrativní podpora a komunikace napříč odděleními.

Ce******* 21

Realitní makléř

říjen 2012 – leden 2014 1 rok a 4 měsíce

Vytváření databáze klientů a její rozšiřování, poradenství a komunikace s klienty v souvislosti s nákupem, prodejem či pronájmem nemovitostí, komunikace advokáty, odhadci a úřady při přípravě podkladů pro tvorbu smluv, monitorování situace na trhu s nemovitostmi, sledování legislativních změn.

Ex*******řad

Manager kanceláře exekutoských zápisů

září 2011 – září 2012 1 rok a 1 měsíc

Vedení malého týmu lidí, zajišťování a kompletace exekutorských zápisů, jejich následná kontrola a reporting, příprava podkladů pro advokátní koncipienty, operativní úprava podkladů dle dispozic klienta na místě schůzky, organizace schůzek, zajištění prostor pro schůzky po celé ČR, dohled nad provozem pobočky, komunikace s klienty , vedení pokladny a práce s finanční hotovost.

SK*********a.s

Ekonom stavby junior, BOZP

listopad 2007 – říjen 2010 3 roky

Tvorba plánu režijních nákladů střediska, průběžná kontrola dodržování plánu a reporting, asistence při tvorbě finančního plánu, zadávání zakázek do ASPE, spolupráce se stavebním dozorem při schvalování fakturace, administrativní činnost (evidence smluv, vytváření dodatků ke smlouvám, evidence objednávek), fyzická kontrola dodržování zásad bezpečnosti práce na staveništi, zajišťování pracovních a bezpečnostních pomůcek, evidence, zajišťování a kompletace podkladů přestupků, (řešení nehod, zranění) , kontrola platnosti dokumentů BOZP.

SK*****.s.

Asistentka ředitele

listopad 2006 – říjen 2007 1 rok

Zajištění administrativy kanceláře projektového manažera, kompletace objednávek, evidence docházky, poštovní agenda, inventarizace majetku, monitoring a správa vozového parku, zajišťování firemních akcí.

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník

Adobe PhotoshopZačátečník

ERP a účetní software

HeliosZkušený

SAPZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Úprava fotekZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Power BI Click up legislativa: problematika systému EKO-KOM

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Péče o zvířata, práce na zahradě, pořádání akcí pro děti, malování. Hledám kreativní práci, která mi umožní mentorovat lidi v přátelském a podpůrném kolektivu. Věřím, že kvalitní vztahy na pracovišti jsou klíčem ke spokojenosti zaměstnanců, což se následně projeví v dobře odvedené práci a úspěchu zaměstnavatele. Mám zájem o roli zaměřenou na vývoj nových výrobků nebo na nastavování aplikací, systémů a inovací, které přispějí k lepší efektivitě firmy. Ráda bych pracovala v menší firmě s otevřenou komunikací, kde je názor každého zaměstnance důležitý.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45