Šárka M. 39 let , životopis 1358509
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Office manager Product director Product Specialist Produktový manager Project manager technicky zaměřený Specialista logistiky Správce operačního systému a sítí Vedoucí vývoje / Team Leader Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Akademie J. A. Komenského, Mělník
Anglický jazyk
září 2004 – červen 2005SŠ s maturitou
Gymnázium a obchodní akademie, Kralupy nad Vltavou
Ekonomické teorie
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 2 měsíce
AK*****.o.
Produktový manager
červen 2019 – dosud 5 let a 6 měsíců
Vedení a koordinace menšího týmu, řízení projektu (nový výrobek): průzkum trhu, výběr dodavatele, časový harmonogram a jeho dodržování rozpočet, grafika, legislativa, tvorba textů, prezentace výrobků, logistická příprava. Řízení projektů (obchodní část – marketingové akce a propagace – in-store): zjištění možností a přání klienta, technické řešení, výběr dodavatele, rozpočet, grafika, zajištění výroby, zajištění kompletace. Systémová řešení: zlepšování efektivity, inovace, legislativa. Problematika evidence a výkazů obalových materiálů - systém EKO-KOM.
AK*****.o.
Obchodní a marketingová asistentka
leden 2018 – květen 2019 1 rok a 5 měsíců
Tvorba marketingových textů, spolupráce na tvorbě obalů, legislativa, správa kmenových dat v systému Helios, komunikace se zákazníky, evidence smluv, tvorba databází a tabulek.
Pa*******.o,
Pricing administrator
duben 2016 – prosinec 2017 1 rok a 9 měsíců
Třídění poptávek a následná tvorba cenových nabídek - kooperace s technickým a obchodním oddělením, komunikace se zákazníky, cenové kalkulace, práce s programem JDE Edwards a Siebel, dohled nad dodržováním pravidel cenotvorby.
Pa*******.o.
Týmová asistentka
březen 2014 – březen 2016 2 roky a 1 měsíc
Přijímání, ohlašování a koordinace návštěv, zpracování a distribuce došlé pošty (zajišťování podpisu smluv, zpracování došlých faktur a zajištění dodržení interních předpisů), koordinace dodavatelů (úklid, ochranka, servisní technici, hotely, dopravci), příprava podkladů pro školení, nákup a distribuce kancelářských potřeb a ochranných pracovních oděvů, evidence a kontrola docházky, plnění operativních úloh a organizační podpora týmu (rezervace hotelů v tuzemsku i v zahraničí, rezervace letenek, jízdenek, vyřizování cestovních víz..), příprava firemních akcí, zpráva nad vozovým parkem (servis, prodej, nákup), administrativní podpora a komunikace napříč odděleními.
Ce******* 21
Realitní makléř
říjen 2012 – leden 2014 1 rok a 4 měsíce
Vytváření databáze klientů a její rozšiřování, poradenství a komunikace s klienty v souvislosti s nákupem, prodejem či pronájmem nemovitostí, komunikace advokáty, odhadci a úřady při přípravě podkladů pro tvorbu smluv, monitorování situace na trhu s nemovitostmi, sledování legislativních změn.
Ex*******řad
Manager kanceláře exekutoských zápisů
září 2011 – září 2012 1 rok a 1 měsíc
Vedení malého týmu lidí, zajišťování a kompletace exekutorských zápisů, jejich následná kontrola a reporting, příprava podkladů pro advokátní koncipienty, operativní úprava podkladů dle dispozic klienta na místě schůzky, organizace schůzek, zajištění prostor pro schůzky po celé ČR, dohled nad provozem pobočky, komunikace s klienty , vedení pokladny a práce s finanční hotovost.
SK*********a.s
Ekonom stavby junior, BOZP
listopad 2007 – říjen 2010 3 roky
Tvorba plánu režijních nákladů střediska, průběžná kontrola dodržování plánu a reporting, asistence při tvorbě finančního plánu, zadávání zakázek do ASPE, spolupráce se stavebním dozorem při schvalování fakturace, administrativní činnost (evidence smluv, vytváření dodatků ke smlouvám, evidence objednávek), fyzická kontrola dodržování zásad bezpečnosti práce na staveništi, zajišťování pracovních a bezpečnostních pomůcek, evidence, zajišťování a kompletace podkladů přestupků, (řešení nehod, zranění) , kontrola platnosti dokumentů BOZP.
SK*****.s.
Asistentka ředitele
listopad 2006 – říjen 2007 1 rok
Zajištění administrativy kanceláře projektového manažera, kompletace objednávek, evidence docházky, poštovní agenda, inventarizace majetku, monitoring a správa vozového parku, zajišťování firemních akcí.
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
ERP a účetní software
HeliosZkušený
SAPZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Power BI Click up legislativa: problematika systému EKO-KOM
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)