Adriana R. 30 let , životopis 1214350
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Mělník + 1 km ochota dojíždět Mapa Benátky nad Jizerou + 5 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 5 km ochota dojíždět Mapa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Pracovník back office Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola managementu a služeb s.r.o.
Ekonomika a podnikání (Management obchodu)
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 8 let
SP*********.s.
Recepční v administrativě
2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců
Náplň práce: kompletní chod recepce, zařizování specifických požadavků firmy, administrativa, kontrola a vyřizování e-mailů a hovorů, správa kanceláří, správa budovy, administrativní podpora vedení společnosti a kolegů z různých odd. společnosti, pochůzky, pošta apod.
Če*********ize
Produkční
2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců
Náplň práce: příprava a zajištění přímých sportovních přenosů a sportovních magazínů Např.: Zimní olympijské hry Pchjongčchang 2018, MS + ME + HME v atletice, MS ve florbalu, ME v basketbalu apod. · administrativa - příprava smluv, objednávek, faktur, doplňování informací do interních systémů · produkce - zajištění štábu, techniky + obhlídky místa natáčení, ubytování apod., zajištění ubytování, koordinace štábu (kameramani, redaktoři, technici apod.), koordinace natáčení, vyřizování hovorů, e-mailů + další produkční záležitosti. Práce s programy: SAP, DNPS 2, Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word
Go*******čky
Recepční v administrativě
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Náplň práce: administrativa, kontrola a vyřizování e-mailů, vyřizování hovorů, telefonické obvolávání návštěvníků, registrace nových hráčů, příprava golfových turnajů, zajišťování rezervací hřiště, prodej doplňkových golfových předmětů, starání se o kompletní chod recepce a zařizování specifických požadavků firmy
Co*******.o.
Asistentka
2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců
Náplň práce: kontrola a vyřizování e-mailů, vyřizování hovorů, telefonické obvolávání klientů, partnerů a pozvaných hostů, zajištění ubytování pro celý tým (popř. i hosty) dle specifických požadavků firmy, příprava turnajů den před zahájením, administrativa ve firmě (smlouvy, faktury, DPP, doplňování informací do systému, registrace hráčů na turnaje aj.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace