Foto: Adriana R.
ID 1214350

Adriana R. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Mělník + 1 km ochota dojíždět Mapa Benátky nad Jizerou + 5 km ochota dojíždět Mapa Mladá Boleslav + 5 km ochota dojíždět Mapa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola managementu a služeb s.r.o.

Ekonomika a podnikání (Management obchodu)

2005 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 8 let

SP*********.s.

Recepční v administrativě

2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců

Náplň práce: kompletní chod recepce, zařizování specifických požadavků firmy, administrativa, kontrola a vyřizování e-mailů a hovorů, správa kanceláří, správa budovy, administrativní podpora vedení společnosti a kolegů z různých odd. společnosti, pochůzky, pošta apod.

Če*********ize

Produkční

2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců

Náplň práce: příprava a zajištění přímých sportovních přenosů a sportovních magazínů Např.: Zimní olympijské hry Pchjongčchang 2018, MS + ME + HME v atletice, MS ve florbalu, ME v basketbalu apod. · administrativa - příprava smluv, objednávek, faktur, doplňování informací do interních systémů · produkce - zajištění štábu, techniky + obhlídky místa natáčení, ubytování apod., zajištění ubytování, koordinace štábu (kameramani, redaktoři, technici apod.), koordinace natáčení, vyřizování hovorů, e-mailů + další produkční záležitosti. Práce s programy: SAP, DNPS 2, Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word

Go*******čky

Recepční v administrativě

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Náplň práce: administrativa, kontrola a vyřizování e-mailů, vyřizování hovorů, telefonické obvolávání návštěvníků, registrace nových hráčů, příprava golfových turnajů, zajišťování rezervací hřiště, prodej doplňkových golfových předmětů, starání se o kompletní chod recepce a zařizování specifických požadavků firmy

Co*******.o.

Asistentka

2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců

Náplň práce: kontrola a vyřizování e-mailů, vyřizování hovorů, telefonické obvolávání klientů, partnerů a pozvaných hostů, zajištění ubytování pro celý tým (popř. i hosty) dle specifických požadavků firmy, příprava turnajů den před zahájením, administrativa ve firmě (smlouvy, faktury, DPP, doplňování informací do systému, registrace hráčů na turnaje aj.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

sport, výlety, příroda, děti, rodina, hudba, přátelé

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45