Roman K. 22 let , životopis 1073792
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Karlín + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Bankovní poradce Číšník/servírka Finanční specialista Marketingová komunikace Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník na přepážce Pracovník podpory zákazníků Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Akademie hotelnictví a cestovního ruchu - střední škola, s.r.o.
Hotelnictví a Cestovní ruch
září 2018 – červen 2022SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 6 měsíců
Ne*****sso
Prodejní asistent pro Nespresso
listopad 2023 – září 2024 11 měsíců
Aktivní prodej zákazníkům a nadstandardní zákaznický servis, komunikace se zákazníky a pomáhat jim s výběrem kávy, kávovarů a jiného příslušenství, práce s pokladnou a interním systémem, aktivně se podílet na prodeji všech Nespresso produktů, pomáhat při řešení problémů zákazníků, podílet se na běžném
Iqos
Sales Expert
prosinec 2022 – listopad 2023 1 rok
Zajišťovat nadstandardní zákaznický zážitek, komunikace se zákazníky, představení produktů, zjišťovatání jaké jsou potřeby zákazníků a představovat jim benefity, práce s interními systémy a programy, vyřizování reklamací, inventury, drobné administrativní úkony, registrace nových zákazníků, poskytovat podporu a poradenství
Re*********uha
Saunia - brigáda
březen 2022 – prosinec 2022 10 měsíců
Obsluha zákazníků, práce na recepci a s interním systémem, péče o klienty a jejich pohodlí, práce s pokladním systémem a platebním terminálem, pomáhání s výběrem doplňkových služeb nebo produktů.
Ce*******zdů
Cestovní agentura Invia - brigáda
červenec 2021 – únor 2022 8 měsíců
Prodej zajezdů, kontakt s klienty - poskytování informací k zájezdům a destinacím, příjem a řešení telefonických dotazů od klientů, zajištění co nejlepšího profesionálního zákaznického servisu, práce s rezervačním systémem
Re*****lov
Školní praxe v hotelu
březen 2021 – květen 2021 3 měsíce
Práce s rezervačním systémem, udržování chodu recepce, drobné administrativní úkony, komunikace se zákazníky, poskytování informací
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Zákaznický servis, aktivní přístup, empatie, orientace na zákazníka, osobní přístup, flexibilita, přizpůsobivost, schopnost pracovat v různých směnách, rychle se učit nové věci, organizační schopnosti, organizace času a prioritizace úkolů, efektivní komunikace, zvládání stresu, týmová spolupráce, kreativní a logické myšlení, hledání inovativních řešení, tvůrčí přístup k řešení problémů, hledání souvislostí