Nikola D. 29 let , životopis 923158
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chrudim + 10 km ochota dojíždět Mapa Přelouč + 5 km ochota dojíždět Mapa Pardubice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Pracovník back office Prodavač Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Labská střední odborná škola a Střední odborné učiliště Pardubice, s. r. o.
64-41-L/51 Podnikání
září 2014 – červen 2016SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 11 měsíců
Vo********* s.
Prodejce po telefonu / Telesales
květen 2024 – listopad 2024 7 měsíců
Klientská zákaznická linka, péče o zákazníky a představení nového komplexního řešení
Lů*********dim
Pracovník v sociálních službách
duben 2023 – leden 2024 10 měsíců
Specifikace péče: zajištění výměny inkontinenčních pomůcek, aktivizace, asistence při podávání jídla, osobní hygiena, dopomoc či asistence s pomocí: vstávání, oblékání
Al*****ice
Pracovník v sociálních službách
říjen 2021 – červenec 2022 10 měsíců
Mým úkolem bylo zajistit spokojenost klientů, dostatečná, kvalitní a odborná péče o tělo, mysl i ducha. Rozvíjení schopností klientů. Velkým přínosem je empatie, kdy dokážu soucítit s klientem, protože Alzheimer je náročná nevyléčitelná nemoc. Vlídnost, upřímnost, solidarita, úcta a respekt jsou klíčové dovednosti mé práce s klienty nejen s Alzheimerovou nemocí, ale i jinými druhy demencí.
Ge*****.s.
Prodejce po telefonu / Telesales
srpen 2019 – červenec 2021 2 roky
Pro tuto pozici bylo důležité vyřešit klientovi požadavky, poté ho seznámit s tím, jaké pojištění mu u nás chybí, čemuž jsme říkali kompletní servis klienta. Mojí prací bylo vyřešit tedy požadavek klienta a ověřit si srozumitelnost, nebo že mi klient rozumí, poté ho seznámit s možnosti jaké pojištění mu u nás chybí. Zde jsem se zdokonalovala ještě více ve své komunikaci. Výsledkem byla spokojenost klientů, hodnotili mne velmi pozitivními ohlasy.
O2*********lic
Prodejce po telefonu / Telesales
srpen 2017 – červenec 2019 2 roky
Pracovní náplň spočívala především dobře poradit klientům, kteří v průběhu celého dne volali s různými typy dotazů a požadavků. Jakmile zákazník získal vše potřebné, byl čas ho seznámit s novinkami a nabídkou zřízení nových služeb. Také jsem obsluhovala firemní linku pro podnikatele a firmy.
Te*****.s.
Prodejce po telefonu / Telesales
prosinec 2016 – červenec 2017 8 měsíců
Telefonní operátor pro společnost T-Mobile Měla jsem na starost obsluhu zákaznické linky -péči pro zákazníky, kteří měli předplacené karty. Bylo důležité jim umožnit přechod na paušální tarif.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení