Alena H. 52 let , životopis 1252155
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Pokladní Trenér obchodních dovedností Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola - Střední škola obchodní, Ostrava
Obchod a služby
září 1986 – květen 1990SŠ s maturitou
Základní škola, Ostrava
základní
září 1978 – květen 1986Základní
Praxe 34 let a 6 měsíců
Mr*******ign
Prodejce
prosinec 2020 – dosud 4 roky
Znalá prodejkyně přírodního kamene, udržování si přehledu o aktuálních zásobách, přátelské a odborné zodpovídání dotazů zákazníků, vypracování a zaslání cenových nabídek, administrativní činnost, práce s finanční hotovostí.
LP*********ňků
Manažer prodejny
září 2016 – listopad 2020 4 roky a 3 měsíce
Zajištění chodu prodejny, spolupráce a vedení týmu, kontrola skladových zásob, administrativní činnost, práce s vlastními programy společnosti, obsluha zákazníka a prodej, poradenství, práce s finanční hotovostí.
Hr*********oží
Manažerka prodejny
duben 2000 – srpen 2016 16 let a 5 měsíců
Zajištění chodu prodejny, spolupráce a vedení týmu, kontrola skladových zásob a objednávání zboží, komunikace s obchodními zástupci, administrativní činnost, práce s vlatním programem firmy, obsluha zákazníka a prodej, práce s finanční hotovostí.
RE*****rum
Manažerka prodejny
červenec 1995 – březen 2000 4 roky a 9 měsíců
Zajištění chodu prodejny, spolupráce a vedení týmu , kontrola skladových zásob, administrativní činnost, komunikace s obchodními zástupci, práce s finanční hotovostí.
AV*********rum
Manažerka prodejny
červen 1995 – červen 1995 1 měsíc
Komunikace s obchodními zástupci, spolupráce a vedení týmu, zajištění chodu prodejny, kontrola skladových zásob, administrativní činnost, práce s finanční hotovostí.
DŮ*****VIN
Manažerka prodejny
červen 1990 – květen 1995 5 let
Komunikace s obchodními zástupci, spolupráce a vedení týmu, zajištění chodu prodejny, kontrola skladových zásob, administrativní činnost, práce s finanční hotovostí.
Jazyky
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Pohoda
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)