P. R. , životopis 267384
Představa o práci
Kde hledám práci
Karviná + 15 km ochota dojíždět Mapa Havířov + 1 km ochota dojíždět Mapa Bohumín + 1 km ochota dojíždět Mapa Orlová + 1 km ochota dojíždět Mapa Český Těšín + 1 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Pokladní Prodavač Recepční v administrativě Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Ostrava- Vítkovice
veřejné stravování
1981 – 1983Vyučení
Praxe 40 let
ŽD*****ška
Prodavačka, pokladní,vedoucí, administrativa
leden 1984 – 2023 40 let
praxe v kantýně.Od roku : prodavačka - pokladní, na této pozici byla náplň práce : objednávka a příjem zboží. Potom zod.vedoucí, směnová vedoucí a zást.vedoucí.4 roky- vedoucí prodejny. U všech těchto profesí byla náplň práce : objednávka a přejímka zboží,pokladna.
Ob*********řad
administrativa
duben 2017 – květen 2017 2 měsíce
podatelna, evidence, archivace, skartace
Jazyky
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Akreditovaný vzdělávací program, SOU Dakol,s.r.o. Petrovice u Karviné
Osvědčení o získání profesní kvalifikace pro pracovní činnost: Asistentka,sekretářka,administrativní pracovník.
květen 2017