Michaela K. 25 let , životopis 907965
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Jindřichův Hradec + 10 km ochota dojíždět Mapa Pelhřimov + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Břevnov + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Auditor v ekonomice a financích Ekolog Ekonom Fakturant/ka Finanční účetní Mzdová účetní Project manager organizačně-ekonomický Referent životního prostředí Účetní Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Ekonomická fakulta JU České Budějovice
Management regionálního rozvoje: region v širším kontextu, environmentální, ekonomické a sociální aspekty
září 2022 – květen 2024Vysokoškolské
Ekonomická fakulta JU České Budějovice
Účetnictví a finanční řízení podniku: účetnictví, finanční analýza, investiční rozhodnutích a zdanění
říjen 2019 – srpen 2022Bakalářské
Obchodní akademie T.G. Masaryka a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Jindřichův Hradec, Husova 1
Ekonomické lyceum
2015 – 2019SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 9 měsíců
Pe***** o.
Prodavačka
2016 – září 2024 8 let a 9 měsíců
Během své pracovní zkušenosti jsem se zaměřovala na poskytování komplexního zákaznického servisu, který zahrnoval asistenci zákazníkům při výběru pečiva, odpovídání na jejich dotazy a pomoc s orientací v prodejně. Součástí mé náplně práce byla také obsluha pokladny, včetně odpovědnosti za její závěrku při uzavření obchodu. Kromě toho jsem se věnovala správě zásob, pravidelnému doplňování zboží do regálů a objednávání potřebných zásob. Pečovala jsem o čistotu a pořádek v prodejně, abych zajistila příjemné prostředí pro zákazníky.
Mo******* CZ
Pokladní při otevírání nové pobočky
červenec 2024 – červenec 2024 1 měsíc
Při své práci jsem se podílela na obsluze pokladny a správě plateb, přičemž jsem se rychle adaptovala na nový pokladní systém. Zastávala jsem také roli hostesky, kdy jsem vítala zákazníky, poskytovala informace o produktech a přispívala k vytváření příjemné atmosféry v prodejně. Současně jsem pomáhala s doplňováním zboží a dbala na udržování pořádku na prodejně. Ne méně významnou součástí mé práce byla týmová spolupráce při otevírání nové prodejny, což vyžadovalo flexibilitu, efektivní komunikaci a schopnost přizpůsobit se novým situacím.
SO*****.o.
Ekonomické oddělení
červen 2021 – červenec 2021 2 měsíce
Během bakalářského studia jsem absolvovala praxi v ekonomickém oddělení. Nejvíce mě bavila práce na rozúčtování energií. Měla jsem také možnost pracovat s dohadnými položkami a bankovními výpisy. Kromě toho jsem se seznámila s hlavní činností firmy a podílela se na tvorbě podkladů pro odborné slovníky, které zajišťují konzistenci překladů.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Money S3 - základní znalost Ekonom - základní znalost
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce