E. V. , životopis 1343580
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pokojská Pracovník back office Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ a SOU obchodní, Jánská 22, Brno
Provoz obchodu
2005 – 2008SŠ s maturitou
SOŠ a SOU obchodní, Cejl 61, Brno
Prodavač smíšeného zboží
2002 – 2005Vyučení
Praxe 12 let
Fo******* CS
Prodavačka a obsluha čerpací stanice s prodejnou potravin a smíšeného zboží
2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců
Prodej, doplňování zboží, prezentace, kontrola kvality, obsluha zákazníků, obsluha čerpací stanice, čistota prostředí, později objednávky zboží do prodejny.
Bi********* ČR
Zástupce vedoucího prodejny
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
Objednávání, doplňování zboží, přejímka zboží, kontrola kvality a záruk u zboží. Zodpovědnost za celý chod prodejny v době nepřítomnosti vedoucího prodejny. Zodpovědnost za svěřený úsek a tým lidí. Pokladní činnosti, řešení požadavků zákazníků. Zodpovědnost za stále doplněný sortiment prodejny. Vedení a motivace týmu k co nejlepším výsledkům prodejny.
Al***** ČR
Vedoucí / manažer teamu
2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců
Objednávání, doplňování zboží, přejímka zboží, kontrola kvality a záruk u zboží. Zodpovědnost za tým zaměstnanců a svěřený úsek prodejny, zodpovědnost za bezproblémový chod prodejny v době nepřítomnosti manažera, zodpovědnost za doplněnost a dostupnost sortimentu na prodejně, řešení reklamací a jiných požadavků zákazníků, komunikace s dodavateli, pokladní činnosti.
Al***** ČR
prodavač specialista
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Práce na pokladně, doplňování zboží, kontrola kvality a záruk u zboží, seznámení se se všemi úseky prodejny-čerstvý i suchý sortiment.
Ho*******.s.
Hlavní pokladní/fakturantka
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Účtování v subsystému pokladna, faktury přijaté i vydané, provádění peněžních operací, pomoc při měsíčních a ročních uzávěrkách, zpracování faktur, cestovních příkazů, docházky, stravenek. Zpracování podkladů pro mzdovou účetní. Školení nových zaměstnanců na danou pozici.
LI******* ČR
Hlavní pokladní
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za denní tržby všech zaměstnanců směny, odvod tržeb, zpracování hotovosti, kontrola jakosti zboží, doplňování zboží, komunikace a řešení reklamací a jiných požadavků zákazníků.
Te*********.s.
Pracovník obchodního provozu
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
Prodej, pokladní činnosti, doplňování zboží, komunikace se zákazníky.
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
MS Windows XP / Vista / 7Začátečník
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Nováček
Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZačátečník
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
APLS, GOLD
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Smysl pro detail, píli a pečlivost