Foto: Eliška V.
ID 1343580

Eliška V. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ a SOU obchodní, Jánská 22, Brno

Provoz obchodu

2005 – 2008SŠ s maturitou

SOŠ a SOU obchodní, Cejl 61, Brno

Prodavač smíšeného zboží

2002 – 2005Vyučení

Praxe 12 let

Fo******* CS

Prodavačka a obsluha čerpací stanice s prodejnou potravin a smíšeného zboží

2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců

Prodej, doplňování zboží, prezentace, kontrola kvality, obsluha zákazníků, obsluha čerpací stanice, čistota prostředí, později objednávky zboží do prodejny.

Bi********* ČR

Zástupce vedoucího prodejny

2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců

Objednávání, doplňování zboží, přejímka zboží, kontrola kvality a záruk u zboží. Zodpovědnost za celý chod prodejny v době nepřítomnosti vedoucího prodejny. Zodpovědnost za svěřený úsek a tým lidí. Pokladní činnosti, řešení požadavků zákazníků. Zodpovědnost za stále doplněný sortiment prodejny. Vedení a motivace týmu k co nejlepším výsledkům prodejny.

Al***** ČR

Vedoucí / manažer teamu

2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců

Objednávání, doplňování zboží, přejímka zboží, kontrola kvality a záruk u zboží. Zodpovědnost za tým zaměstnanců a svěřený úsek prodejny, zodpovědnost za bezproblémový chod prodejny v době nepřítomnosti manažera, zodpovědnost za doplněnost a dostupnost sortimentu na prodejně, řešení reklamací a jiných požadavků zákazníků, komunikace s dodavateli, pokladní činnosti.

Al***** ČR

prodavač specialista

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Práce na pokladně, doplňování zboží, kontrola kvality a záruk u zboží, seznámení se se všemi úseky prodejny-čerstvý i suchý sortiment.

Ho*******.s.

Hlavní pokladní/fakturantka

2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců

Účtování v subsystému pokladna, faktury přijaté i vydané, provádění peněžních operací, pomoc při měsíčních a ročních uzávěrkách, zpracování faktur, cestovních příkazů, docházky, stravenek. Zpracování podkladů pro mzdovou účetní. Školení nových zaměstnanců na danou pozici.

LI******* ČR

Hlavní pokladní

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Zodpovědnost za denní tržby všech zaměstnanců směny, odvod tržeb, zpracování hotovosti, kontrola jakosti zboží, doplňování zboží, komunikace a řešení reklamací a jiných požadavků zákazníků.

Te*********.s.

Pracovník obchodního provozu

2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců

Prodej, pokladní činnosti, doplňování zboží, komunikace se zákazníky.

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

MS Windows XP / Vista / 7Začátečník

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Nováček

Prezentační program (MS PowerPoint)Nováček

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookZačátečník

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

PohodaZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

APLS, GOLD

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Smysl pro detail, píli a pečlivost

Zájmy

Volný čas trávím s dcerou, móda, posezení s přáteli, výlety, procházky do přírody, divadlo, kino, wellness, sauna

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45