Renata B. 38 let , životopis 400825
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Nákupčí pro prodejní řetězce Obchodní asistent Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Prodavač Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední odborná škola s.r.o, Kunovice
Komerční právo
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 11 měsíců
XL*********tku
Prodavač, obor Obchod, nákup, prodej
srpen 2016 – prosinec 2024 8 let a 5 měsíců
• Jednání se zákazníky, podávání informací, vyřizování reklamací • Každodenní práce se systémem SHD, MyXis (objednávky zboží, naskladnění zboží a úkony s tímto spojené, uzavírání kupních smluv, reklamace) • Prodejce nábytku (malý nábytek, sedací soupravy – plánování SS v konfigurátoru) • Prodejce bytových doplňků – doplňování zboží ze skladu, kontrola stavů zboží • Péče o oddělení koberců a světel • Montování výstavy světel (Osvědčení – vyhláška 50/1978 Sb. - §3 a §4 50/1978 Sb. Platnost osvědčení do 4 / 2020) • Vedoucí malého nábytku + Montování výstavy (doplňování nového sortimentu, aktualizace výstav, montování komod, regálů atd.) • Aktivní účast na otevírání nových poboček v ČR, SK a POLSKO.
Te*******žeb
Pokladní, obor Obchod, nákup, prodej
2010 – 2014 4 roky a 6 měsíců
Administrativa – evidence uchazečů o zaměstnání (poradenství při vyplňování osobních dotazníků, poskytování informací, vyřizování telefonátů, sjednávání osobních pohovorů). 7/2010 – Pracovník finančních a zákaznických služeb, otevření nové provozovny. Jednání se zákazníky, podávání informací, vyřizování reklamací a stížností. Pokladní.
ME*******PP)
Recepční v administrativě, obor Administrativa
2009 – 2009 6 měsíců
Administrativa (vyřizování rezervací ubytování e-mailem, telefonicky). Přijímání a evidence plateb, vystavování platebních dokladů. Péče o klienty a servisní služby.
GE*********PP)
Tester, obor Informační technologie
2009 – 2009 6 měsíců
Testování a implementace IT systému Freebird (MUST, Oracle, FEMC). Příprava dokumentů a podkladů pro vedení skladu – příjemky, výdejky (práce v Excelu). Administrativa – zakládání dokumentů.
[k*****PP)
Recepční v administrativě, obor Administrativa
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
Administrativa (reporting, vyřizování úředních záležitostí, objednávky zboží, inventury, reklamace). Každodenní práce v Excelu (zpracovávání dat z ostatních poboček a zasílání vedení firmy). Prodej vlasové kosmetiky (psychologie prodeje, péče o klienty, poradenství). Aktivní účast na otevření pobočky v Olomouci a Brně (aktualizace dat a SW v pc, zavedení skladu, oslovování potencionálních klientů atp.).
Jazyky
francouzštinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení