Pavel V. 43 let , životopis 577868
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 30 km ochota dojíždět Mapa Pardubice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Bankovní specialista Business analytik Delivery manager Kurýr Metodik Office manager Product owner Správce aplikačního SW Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Nový Bydžov
Gymnázium (Humanitní vědy)
1995 – 1999SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 5 měsíců
ČS*****.s.
Procesní manažer
listopad 2019 – dosud 5 let a 2 měsíce
Provoz a rozvoj CRM Salesforce v Klientském centru. Zajištění koordinace dodávek externího a interního dodavatele. Zavádění nových funkcí včetně testování. Práce s JIRA, Confluence, Sharepoint, SQL, SNOW. Podpora interních uživatelů CRM
ČS*****.s.
Aplikační manažer
květen 2011 – říjen 2019 8 let a 6 měsíců
Správa, rozvoj a testování bankovních aplikací. Tvorba dokumentace a testovacích scénářů. Jednání s externími a interními dodavateli a vnitřními klienty banky. Zadávání a řešení objednávek, servisních požadavků a incidentů. Zajišťování provozu klientského centra v oblasti HW a SW vybavení
ČS*****.s.
Pracovní pro Helpdesk ELB
únor 2008 – duben 2011 3 roky a 3 měsíce
Odbavování telefonických, emailových a chatových dotazů klientů banky
Al*****.s.
Výhradní pojišťovací zprostředkovatel
listopad 2007 – prosinec 2009 2 roky a 2 měsíce
vedlejší pracovní činnost pojišťovacího zprostředkovatele
AK*********.o.
Pracovník podpory obchodu
březen 2005 – duben 2007 2 roky a 2 měsíce
správa klientské databáze, www stránek a intranetu
T-*******.s.
Klientský pracovník
červen 2002 – únor 2005 2 roky a 9 měsíců
obsluha infolinky mobilního operátora
Mo*****.o.
Obsluha
duben 2001 – květen 2002 1 rok a 2 měsíce
restaurační zařízení
Fr*********.o.
Zámečník
září 2000 – březen 2001 7 měsíců
výroba technologického vybavení pro Českou televizi
Če*****ell
Obsluha
únor 2000 – srpen 2000 7 měsíců
čerpací stanice
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Celkové rozšířené povědomí o HW i SW získané dlouholetou praxí na pozicích podpory provozu technologie klientského centra; orientace v bankovním sektoru; znalost JIRA, Confluence, SNOW, CRM Salesforce a další aplikace z bankovního prostředí