M. B. , životopis 1018073
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví
říjen 2015 – květen 2019Vysokoškolské
BIVŠ Praha
Ekonomika a podnikání (Právo, řízení firem a bankovnictví)
květen 2007 – květen 2011Bakalářské
Praxe 19 let a 9 měsíců
Úř*****ých
Právní auditor
duben 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Kontrola smluv jako jsou, prodej nemovitostí, elektronická aukce, pacht, pronájem, spolupodílení na vytváření metodiky.
ČSÚ
Vrchní rada/ manažer a metodik
leden 2019 – prosinec 2021 3 roky
Vrchní rada ( Manažer) - Metodik územního plánování pro Plzeňský kraj. Školení a vedení koordinátorů a terénních pracovníků, kontrola zadaných úkolů. Jednání se stavebními úřady, se starosty MěÚ a dalšími zaměstnanci. měst, obcí a ČP. Místní šetření v terénu a další.
GŘ********* CS
vrchní inspektor
leden 2016 – leden 2019 3 roky a 1 měsíc
Celní správa České republiky - celník - vrchní referent daňového řízení – inspektor ve služebním poměru. Kontrola při správě daní, vyměřování daně, kontrola vydaných povolení, správce kontroly daňového a místního šetření. Práce se spisovou službou v rámci CS, jiné.
Wa*********zeň
vedoucí učitelka
leden 2014 – prosinec 2015 2 roky
Waldorfská soukromá MŠ -Pansofie Plzeň - vedoucí učitelka a koordinátorka vzdělávání, výchovy a práce s dětmi, předškolního věku od 3 do 6 let. Aktivizační činnost, výtvarná, pohybová, pěvecká, přírodovědná atd. Podpora rozvoje duševního a tělesného vývoje dítěte přirozenou cestou…
Dě*********art
zástupce ředitele
leden 2009 – prosinec 2013 5 let
Náplň práce: administrativa, korespondence v rámci všech zdravotních pojišťoven, vystavování žádostí, objednávek, zpracování podkladů pro účetní oddělení, zápisy z porady, kontrola podřízených v rámci výkonu a docházky do zaměstnání, zastoupení ředitelky v době její nepřítomnosti. Každodenní komunikace s klienty.
Pr*******r.o
Manažer
leden 2004 – prosinec 2008 5 let
Provident Financial s.r.o. – obchodní manažer Náplň práce: každodenní komunikace s klienty, uzavírání smluv souvisejících s poskytováním finanční hotovosti, hospodaření s financemi, zpracovávání administrativní agendy, účtování, školení nových kolegů, poskytování informací v rámci výkonu této pozice, vedení lidí a vytváření vhodných pracovních podmínek.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook, ARES, ČÚZK, GIS, ISSSL, ASPI,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Práce na PC, MC Word, MS Excel, MS Outlook, MC PowerPoint , CÚZK, ASPY, GIS, IS SSL, CRAB...
Kurzy
Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
Osvědčení vydané MMR
prosinec 2023
Osvědčení kontrola veřejných zakázek
Kontrola zadávání veřejných zakázek
listopad 2023
Úřednická zkouška pro státní zaměstnance
únor 2019
Osvědčení pro státní zaměstnance- zakončeno zkouškou
červenec 2016
06/2016 - Osvědčení o získání profesní kvalifikaci -Personalistka
červen 2016
Rekvalifikační kurz – Manažer projetu
srpen 2009