L. S. , životopis 1319745
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Recepční v administrativě Účetní
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední zemědělská škola v Kadani
chovatelsví
září 1988 – květen 1992SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 9 měsíců
Mě*******ace
Pracovník v sociálních službách
listopad 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc
Přímá obslužná péče o osoby v pobytových zařízeních sociálních služeb spočívající v nácviku jednoduchých denních činností, pomoci při osobní hygieně a oblékaní, manipulaci s přístroji, pomůckami, prádlem, udržování čistoty a osobní hygieny, podporu soběstačnosti, posilování životní aktivizace, vytváření základních sociálních a společenských kontaktů a uspokojování psychosociálních potřeb. Výkon základní výchovné nepedagogické činnosti spočívající v prohlubování a upevňování základních hygienických a společenských návyků, působení na vytváření a rozvíjení pracovních návyků, manuální zručnosti a pracovní aktivity, provádění volnočasových aktivit zaměřených na rozvíjení osobnosti, zájmů, znalostí a tvořivých schopností formou výtvarné, hudební a pohybové výchovy, zabezpečování zájmové a kulturní činnosti. Denní záznamy ke klientům do programu PREUS.
Mě*******ace
Odborně způsobilá osoba v oblasti prevenci rizik a BOZP
leden 2023 – říjen 2023 10 měsíců
Kompletní zajišťování metodických, organizačních, řídících a kontrolních činností v oblasti bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti pracovního a životního prostředí. Administrativní činnosti v oblasti sociální práce. Zástup pracovnic finanční agendy klienta na domovech. Práce v programu REVELO - program pro evidenci, kontrolu a revize elektrických spotřebičů.
Mě*******ace
Finanční účetní
duben 2019 – prosinec 2022 3 roky a 9 měsíců
Samostatné vedení účetní jednotky včetně řešení případů porušení povinností a zodpovědnost za vedení účetnictví podle zákona o účetnictví. Sestavování účetní závěrky, vedení účetních knih, sestavování účetního rozvrhu, opravy v účetních dokladech. Podílení se na přípravě podkladů pro dotace a její následné vyúčtování, zodpovědnost za průběžnou evidenci dotací. Příprava podkladů pro čtvrtletní rozbory hospodaření. Zajišťování přípravy inventarizace majetku, pořizování seznamu majetku, přehledu zásob, pohledávek a závazků, stav cenin a peněžních prostředků v pokladně a na bankovních účtech. Evidence hmotného a nehmotného majetku organizace. Účtování dle odpisového plánu organizace. Vedení hlavní pokladny ředitelství s max.limitem do 100.000Kč. Účetní program GORDIC.
Mě*******ace
Pracovník sociální péče - Finanční agenda
září 2018 – březen 2019 7 měsíců
Zodpovědnost za vedení hotovostních, hmotných a osobních depozit klientů. Provádění zápisů do systému PREUS-zejména do části Depozita, provádění zápisů nepřítomnosti klientů na Domově do systému PREUS-část Klienti. Kontrola vyúčtování zák.zůstatků klientů od jednotlivých pracovníků, namátkové kontroly nákupů klíčových pracovníků, kontrola hospodaření s finančními prostředky klientů dle jejich přání, měsíční uzávěrky hotovostních depozit v programu PREUS. Vedení pokladny Domova, vedení a zápisy do osobních karet zaměstnanců na svěřený majetek, vedení a evidence karet ochranných pomůcek zaměstnanců a zápisníků BOZP, kontrola a evidence zdravotních prohlídek zaměstnanců, vedení evidence a výdej čistících prostředků, podílení se na aktivizačních činnostech s klienty, finanční zajišťování akcí Domova i jednotlivých klientů dle jejich přání a možností, zajišťuje materiál a pomůcky pro pracovní výcvik klientů.
La*********ckr
Administrativní pracovník
říjen 2018 – prosinec 2018 3 měsíce
Administrativa spojená s úkony potřebnými pro ukončení činnosti OSVČ, jednání s úřady, vedení účetnictví. (DPČ)
La*********ckr
Vedoucí ekonomického a personálního oddělení
prosinec 2011 – září 2018 6 let a 10 měsíců
Samostatné vedení účetnictví, mzdové a personální agendy malé společnosti zabývající se CNC obráběním v programu DUEL, samostatné jednání s úřady nejen při jejich kontrolní činnosti (Finanční úřad, zdravotní pojišťovny, OSSZ, Živnostenský úřad). Příprava účetních podkladů pro daňového poradce pro sestavení Daňového přiznání. Spolupráce s externím poradcem v oblasti BOZP a PO. Zajišťování administrativní činnosti společnosti.
La*********ckr
Účetní
březen 2003 – listopad 2011 8 let a 9 měsíců
Samostatné vedení účetnictví společnosti zabývající se CNC obráběním, práce v účetním programu ÚČTO Tichý (jednoduché účetnictví), po přechodu na podvojné účetnictví práce v účetním programu STERO a poté DUEL. Samostatné zpracování mezd, vedení personální agendy, jednání s úřady.
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Největší nástrahy povinné dokumentace a lhůt VTZ
On-line kurz o vyhrazených technických zařízeních.
únor 2023
Legislativní změny u pracovnělékařských prohlídek 2023
Webinář na téma legislativních změn u pracovnělékařských prohlídek 2023
leden 2023
Intenzivní přípravný kurz - Odborně způsobilá osoba v prevenci rizik v oblasti BOZP
Příprava na periodickou zkoušku OZO - ,,Odborně způsobilá osoba" odborná způsobilost osob pověřených u zaměstnavatele zajišťováním a prováděním úkolů v oblasti BOZP se zaměřením na plnění úkolů v prevenci rizik možného ohrožení života nebo poškození zdraví osob. Kurz zakončen zkouškou a bylo vydáno Osvědčení s ev.č. DTP/64/PREV/2022
prosinec 2022
GINIS Express UCR - Rozšiřující práce s programem
Kurz pro pokročilé uživatele účetního programu GORDIC, modulu UCR - tiskové výstupy a jejich export do Excelu, vyhledávání pomocí masek či zadáváním automatických předkontací a základním nastavením programu.
březen 2022
Daňový systém ČR
Kurz probíhající v obrobí 31.1.2006 - 28.2.2006 o daňovém systému v ČR
únor 2006
Podvojné účetnictví I.+II.
Specializovaný kurz Podvojné účetnictví od 8.4.2003-5.6.2003 v rozsahu 64 hodin přednášek a praktických cvičeních.
červen 2003
Mzdové účetnictví
Specializovaný kurz Mzdové účetnictví v rozsahu 32 hodin přednášek a praktických cvičeních.
květen 2003