M. B. , životopis 1332915
Představa o práci
Kde hledám práci
Žatec (okres Louny) + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Smíchov + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Bankovní specialista Brand manager Marketingová komunikace Marketingový výzkum Product Specialist Produktový manager Specialista marketingu Specialista PR Specialista sociálních sítí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Územní technická a správní služba
2013 – 2016Bakalářské
Střední průmyslová škola
Technické lyceum
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 11 měsíců
Úř*********iky
Pracovník pro vztahy s veřejností - tiskový mluvčí
únor 2024 – dosud 10 měsíců
-Interní a externí komunikace -Spolupráce s PR agenturami -Příprava tiskových zpráv, konferencí -Koordinace komunikačních kampaní -Spolupráce s médii, příprava setkání s novináři -Rozhovory pro TV, rozhlas -Krizová komunikace -Příprava veřejných zakázek -Správa sociálních sítí -Gesce za logo manuál, interní předpisy
Hy*****nka
Manažer rozvoje vztahu ve skupině
prosinec 2020 – prosinec 2023 3 roky a 1 měsíc
-Vztahový management s partnery ze skupiny ČSOB (banka, stavební spořitelna) -Příprava a zajištění interní komunikace a komunikace směrem k obchodním zástupcům - redakční rady, správa komunikační platformy-Příprava školících a jiných podpůrných materiálů-Systematická práce se zpětnou vazbou klientů-Příprava a organizace výjezdů pro pobočkové zaměstnance-Outsourcing Stížností (dohled nad řešením stížností v souladu se smlouvou a nastavenými SLA), správa a gesce za smluvní ujednání, Reklamační řád a metodiku, organizace a vedení pravidelných meetingů, schvalování výjimek z poplatků, příprava a předkládání pololetních dashboardů na board HB-Mapování klientských stezek (digi)-Gesce za průzkumy v HB (pravidelný průzkum spokojenosti s hypotékou, mystery 3.stran, atd.), spolupráce s externí agenturou - příprava a revize klientské komunikace-CX ambasadorství
ČSOB
Zástupce Ombudsmana skupiny ČSOB
leden 2018 – červen 2020 2 roky a 6 měsíců
Řešení eskalovaných podání a podání s vysokým rizikem, pomoc klientům při obtížných životních situacích, práce se zpětnou vazbou a její uplatnění v praxi - návrhy na změny procesů a produktů- Realizace workshopů na téma finanční gramotnosti ve školách- onboarding a mentoring kolegů-Příprava vstupního školení pro oblast klientská péče-Workshopy s Ombudsmanem-Příprava a vedení zpětnovazebného meetingu a úzká spolupráce s CX útvarem, Péčí o klienta, call centrem, pobočkami-Interní komunikace, články do interních sdělovacích prostředků-Spolupráce s dalšími členy skupiny (pojišťovna, hypoteční banka, ČMSS, leasing)-CSR aktivity - zaměření na hendikepované klienty a klienty důchodového věku
ČSOB
Procesní manažer
duben 2014 – prosinec 2017 3 roky a 9 měsíců
Řešení podání klientů ČSOB a Poštovní spořitelny, zaslaných Ombudsmanovi ČSOB-Řešení eskalovaných podání - Metodické vedení kolegů, příprava školících aktivit v rámci týmu-Realizace workshopů na specifická podání - Navrhování a řešení konkrétních změn procesů, produktů a podmínek v návaznosti na zpětnou vazbu interních a externích klientů - Spolupráce s pobočkovou sítí, poradenství, servis, pomoc s řešením obtížnějších případů.
ČSOB
Pracovník reklamací
únor 2009 – duben 2014 5 let a 3 měsíce
Vyřizování telefonických, mailových a písemných reklamací - Komunikace s ostatními útvary banky - Administrativní činnost - Zodpovědnost za podání týkající se dědického řízení, vkladních knížek, úvěrových produktů, rušení účtů a nepovolených debetů.
IP*********ogy
Kontrolor kvality
červenec 2008 – leden 2009 7 měsíců
Kontrola kvality LCD panelů, administrativní činnost - zodpovědnost za svěřený výrobní úsek.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Databázové systémy
MS AccessZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZkušený
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Další programy a počítačové znalosti
CRM, Mural
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Insolvence 2019
červen 2019
Prezentační dovednosti
duben 2018
MS Powerpoint
2017
Anglický jazyk - B2
2016
Insolvenční zákon
2015
Písemná komunikace
2011
Techniky řešení problémů a rozhodování
2010
Zvládání stresu a prevence vyhoření
2010