Není foto: M. B.
ID 1332915

M. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Územní technická a správní služba

2013 – 2016Bakalářské

Střední průmyslová škola

Technické lyceum

2004 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 11 měsíců

Úř*********iky

Pracovník pro vztahy s veřejností - tiskový mluvčí

únor 2024 – dosud 10 měsíců

-Interní a externí komunikace -Spolupráce s PR agenturami -Příprava tiskových zpráv, konferencí -Koordinace komunikačních kampaní -Spolupráce s médii, příprava setkání s novináři -Rozhovory pro TV, rozhlas -Krizová komunikace -Příprava veřejných zakázek -Správa sociálních sítí -Gesce za logo manuál, interní předpisy

Hy*****nka

Manažer rozvoje vztahu ve skupině

prosinec 2020 – prosinec 2023 3 roky a 1 měsíc

-Vztahový management s partnery ze skupiny ČSOB (banka, stavební spořitelna) -Příprava a zajištění interní komunikace a komunikace směrem k obchodním zástupcům - redakční rady, správa komunikační platformy-Příprava školících a jiných podpůrných materiálů-Systematická práce se zpětnou vazbou klientů-Příprava a organizace výjezdů pro pobočkové zaměstnance-Outsourcing Stížností (dohled nad řešením stížností v souladu se smlouvou a nastavenými SLA), správa a gesce za smluvní ujednání, Reklamační řád a metodiku, organizace a vedení pravidelných meetingů, schvalování výjimek z poplatků, příprava a předkládání pololetních dashboardů na board HB-Mapování klientských stezek (digi)-Gesce za průzkumy v HB (pravidelný průzkum spokojenosti s hypotékou, mystery 3.stran, atd.), spolupráce s externí agenturou - příprava a revize klientské komunikace-CX ambasadorství

ČSOB

Zástupce Ombudsmana skupiny ČSOB

leden 2018 – červen 2020 2 roky a 6 měsíců

Řešení eskalovaných podání a podání s vysokým rizikem, pomoc klientům při obtížných životních situacích, práce se zpětnou vazbou a její uplatnění v praxi - návrhy na změny procesů a produktů- Realizace workshopů na téma finanční gramotnosti ve školách- onboarding a mentoring kolegů-Příprava vstupního školení pro oblast klientská péče-Workshopy s Ombudsmanem-Příprava a vedení zpětnovazebného meetingu a úzká spolupráce s CX útvarem, Péčí o klienta, call centrem, pobočkami-Interní komunikace, články do interních sdělovacích prostředků-Spolupráce s dalšími členy skupiny (pojišťovna, hypoteční banka, ČMSS, leasing)-CSR aktivity - zaměření na hendikepované klienty a klienty důchodového věku

ČSOB

Procesní manažer

duben 2014 – prosinec 2017 3 roky a 9 měsíců

Řešení podání klientů ČSOB a Poštovní spořitelny, zaslaných Ombudsmanovi ČSOB-Řešení eskalovaných podání - Metodické vedení kolegů, příprava školících aktivit v rámci týmu-Realizace workshopů na specifická podání - Navrhování a řešení konkrétních změn procesů, produktů a podmínek v návaznosti na zpětnou vazbu interních a externích klientů - Spolupráce s pobočkovou sítí, poradenství, servis, pomoc s řešením obtížnějších případů.

ČSOB

Pracovník reklamací

únor 2009 – duben 2014 5 let a 3 měsíce

Vyřizování telefonických, mailových a písemných reklamací - Komunikace s ostatními útvary banky - Administrativní činnost - Zodpovědnost za podání týkající se dědického řízení, vkladních knížek, úvěrových produktů, rušení účtů a nepovolených debetů.

IP*********ogy

Kontrolor kvality

červenec 2008 – leden 2009 7 měsíců

Kontrola kvality LCD panelů, administrativní činnost - zodpovědnost za svěřený výrobní úsek.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Databázové systémy

MS AccessZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingZkušený

Marketing na sociálních sítíchZkušený

Další programy a počítačové znalosti

CRM, Mural

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Insolvence 2019

červen 2019

Prezentační dovednosti

duben 2018

MS Powerpoint

2017

Anglický jazyk - B2

2016

Insolvenční zákon

2015

Písemná komunikace

2011

Techniky řešení problémů a rozhodování

2010

Zvládání stresu a prevence vyhoření

2010

Zájmy

cestování, hudba, moderování, DJ, jízda na kole

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45