Foto: Petra S.
ID 1384514

Petra S. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Beroun + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Administrativní pracovník

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium a Střední odborná škola, Úpice (Česká republika)

Veřejnosprávní činnost (Veřejnosprávní činnost)

září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 10 měsíců

Če*********a 1

Pracovník poštovního provozu - vedoucí pobočky

leden 2023 – dosud 2 roky

- řízení, kontrolování a organizování činností v rámci pošty - sledování stavu provozního materiálu, tiskovin, zboží na skladě a jeho objednávání - práce s lidskými zdroji a řešení krizových situací - plnění stanoveného plánu prodeje - efektivní řízení a zajištění poskytování kvalitních služeb zákazníkům

Če*********00)

mateřská dovolená

říjen 2019 – září 2022 3 roky

- péče o dítě

Če*********00)

Osobní bankéř junior

prosinec 2016 – říjen 2019 2 roky a 11 měsíců

- komunikace s klienty - poskytování servis a poradenství stávajícím klientům - administrativa - zaučování nových kolegů

TC*******ČR)

Recepční v administrativě

prosinec 2015 – listopad 2016 1 rok

- správa zasedacích místností na centrále společnosti - administrativní podpora pro ostatní oddělení společnosti - objednávka kancelářských potřeb, drobného občerstvení, taxi atd. - správa vstupních karet a cestovních pojišťovacích karet pro zaměstnance centrály

Sv*****ha)

Kalkulantka

listopad 2014 – listopad 2015 1 rok a 1 měsíc

- tvorba rozpočtů zakázek - sestavování obchodních i ZVZ nabídek, smluv - komunikace se zákazníky ( osobní, emailová, telefonní) - příprava realizací - objednávky materiálu a subdodávek

Ho*******va)

Rezervační oddělení

leden 2012 – říjen 2014 2 roky a 10 měsíců

- zpracování požadavků na rezervaci ubytování od hostů a firem - odpovědnost za hladký a bezchybný chod recepce, odpovědnost za úklid hotelových pokojů a veřejných a provozních prostor hotelu - komunikace s hosty (emailová, osobní, telefonní, faxová) - zadávání rezervací do hotelového systému - vytváření nabídek a objednávek - komunikace s dodavateli a smluvními partner - kontrola provizí obchodních partner - aktivní komunikace s ostatními odděleními na hotelu (hotelová restaurace, wellness, pokojské) - kontrola rezervací a opcí - zpracování statistik a analýz - příprava podkladů k fakturaci - sledování konkurence

Ho*******va)

Recepční v cestovním ruchu

leden 2010 – leden 2012 2 roky a 1 měsíc

- uvítání příchozích návštěv, check in/out hostů - práce s hosty (zodpovídání dotazů hostů a přání, objednávání masáží a ostatních služeb pro hosty, výměna valut, řešení stížností, zodpovědnost za tržbu) - drobná práce pro rezervační oddělení (vytváření nabídek, vyřizování objednávek, práce s rezervacemi) - administrativní podpora ostatních oddělení a managmentu - vyřizování hotovostních i bezhotovostních transakcí

Or*****ov)

Recepční v cestovním ruchu

prosinec 2008 – prosinec 2009 1 rok a 1 měsíc

- uvítání příchozích návštěv, check in/out hostů - práce s hosty (zodpovídání dotazů hostů a přání, objednávání masáží a ostatních služeb pro hosty, výměna valut, řešení stížností, zodpovědnost za tržbu) - vyřizování hotovostních i bezhotovostních transakcí

BA*********.s.

Asistentka ředitele

duben 2007 – říjen 2008 1 rok a 7 měsíců

- kompletní vedení kanceláře ředitele po administrativní stránce - organizační zabezpečení návštěv klientů ve společnosti - organizování firemních akcí, schůzek, a jednání - komunikace s klienty, vedení diáře, domlouvání schůzek, příprava materiálů na jednání, atd. - office management - komunikace s dodavateli, zajištění kancelářských potřeb a potravin pro společnost, organizace meetingů, atd. - zajištění služebních cest - letenky, hotel, atd. - aktivní spolupráce s ostatními odděleními firmy - obchodní schůzky

Au*********en)

Aupair

listopad 2005 – březen 2007 1 rok a 5 měsíců

- péče o děti a chod rodiny

Jazyky

angličtinazačátečník

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

hotelové programy (Agnis, Comarr, Epitom)

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Česká bankovní asociace, Praha 1

Spotřebitelské úvěry jiného než na bydlení a spotřebitelské úvěry na bydlení

březen 2018

certifikát Český červený kříž, Hradec Králové

duben 2010

certifikát ČNB, České Budějovice

březen 2010

Zájmy

rodina a sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45