Foto: Ing. Martina K.
ID 1012458

Ing. Martina K. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Veřejná správa

2006 – 2008Vysokoškolské

Vysoká škola aplikovaného práva, s. r. o.

Právo v podnikání

2003 – 2006Bakalářské

Střední odborná škola Český Brod - Liblice

podnikání

1999 – 2003SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 8 měsíců

Ch***** s.

pracovník obchodního oddělení

březen 2024 – březen 2024 1 měsíc

Práce se systémem GLOBUS, zpracování objednávek a předobjednávek na sezóny, zpracování objednávek polotovarů, komunikace s obchodními zástupci, administrativní práce.

AL******* o.

Back office manager and HR

leden 2023 – leden 2024 1 rok a 1 měsíc

chod kanceláře, objednávky spotřebního materiálu, vedení pokladny, zajišťování ubytování, kontrola a vytváření cestovních příkazů, vedení kalendáře jednatele společnosti, správa systému Fidoo, administrativní podpora projektového týmu, příprava podkladů pro výběrová řízení (veškeré dokumety včetně smluv), administrativní podpora jednatele společnosti, vedení ,,týmu brigádníků, ohledně jednotlivých kampaní, nastavení způsobu vedení jednotlivých kampaní, správa systému RAYNET, oslovování potencionálních zákazníků, personální činnost (vyhledávání nových zaměstnanců, příprava dokumentů s tím spojených, domlouvání schůzek, vedení pohovorů), tvorba a zveřejňování inzerátů, spolupráce s účtárnou včetně přípravy podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, uživatelská administrace web stránek, správa sociálních sítí,

ro*******ená

rodičovská dovolená

2012 – 2022 10 let a 6 měsíců

rodičovská dovolená, při které jsem nějakou dobu pracovala pro další společnosti jako administrativní podpora na ŽL

Re***** o.

manager

2009 – 2015 6 let a 6 měsíců

Pracovní náplní bylo: - správa nemovitostí - krátkodobý a dlouhodobý pronájem bytových jednotek včetně hotelových služeb (48 bytových jednotek) - pronájem nebytových prostor včetně kontaktu s realitními kancelářemi - kontakt se státními institucemi a úřady, bankami - správa datových schránek, evidence pošty - nábor nových pracovních sil včetně přípravy smluv a dokumentů s tím spojených -koordinace zaměstnanců (cca 10 zaměstnanců) - školení zaměstnanců - objednávky materiálu a všeho spojeného s provozem -práce s rezervačním systémem Previo - domovní systém HAMS - práce s booking.com a úprava rezervačního portálu - příprava podkladů pro účetnictví, fakturace - zajišťování chodu kanceláře a celého objektu. V této společnosti jsem setrvala i při rodičovské dovolené s dcerou. Současně jsem po celou dobu externě spolupracovala s dalšími společnostmi jako administrativní podpora.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Previo, HAMS, GLOBUS

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Rekvalifikační kurz Personalistiky

Od května 2024 se účastním rekvalifikačního kurzu v oblasti Personalistiky.

květen 2024

Rekvalifikační kurz Účetnictví

zakončeno v roce 2024, získán certifikát

duben 2024

Státní zkouška z psaní na klávesnici

2002

Zájmy

děti, zvířata, lyžování, kolo, plavání, úklid

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45