Není foto: Simona  P.
ID 1253290

Simona P. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola

Ekonomika a podnikání (Management obchodu a služeb)

2000 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 1 měsíc

Zlín Precision s.r.o. (Automotive)

Pracovník nákupu/logistiky/disponent/zástupce vedoucího, Zlín

2014 – dosud 10 let a 7 měsíců

-organizace a řízení procesu vstupní a výstupní logistiky - řízení přijaté zakázky až do její expedice - příprava podkladů pro výrobu (požadavky od zákazníků, informovanost o skladové pozici, obalovém materiálu, granulátu ...) -nákup vstupního materiálu (granulátu, surovin, obalů) pro výrobní procesy - řízení zásob, optimalizace - příprava výhledu zakázek na další období -zajištění přeprav a dodávek k zákazníkovi, optimalizace přepravních nákladů - komunikace s celními úřady -poskytování informací zákazníkovi (česky/anglicky) o průběhu zakázky -zodpovědnost za skladové hospodářství, skladovou evidenci - provádění pravidelných inventur -zajištění kooperací -průzkum spokojenosti zákazníků - hodnocení dodavatelů - řízení dodavatelů, stanovení podmínek a jejich optimalizace -komunikace s dodavateli, řešení problémů s dodávkami -spolupráce se všemi odděleními (výroba/ kvalita/projekt/obchod)

Zlín Precision s.r.o. ( Automotive )

Recepční/fakturantka,Zlín

2009 – 2011 2 roky a 6 měsíců

- vyřízování telefonátů, e-mailů - korespondence - evidence a kontrola faktur - archivace dokladů dle spisového a skartačního řádu - odpovědnost za reprezentační místnosti a recepci - péče o návštěvy - zajištění odesílání pošty - zápisy z porad - fakturace a administrativní výpomoc účtárně a jednateli společnosti - spolupráce se všemi odděleními při řešení problémů, zavádění nových projektů...

AVX Czech Republic, S.R.O. (1000 - 1499 zaměstnanců)

Asistentka ředitele, Uherské Hradiště

2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců

- evidence pošty - vyřizování tel. hovorů - zápisy z porad (i v AJ) - evidence docházky zaměstnanců - skladové hospodářství - příjem zboží na sklad (program HAL) - organizace zahraničních návštěv (letenky, ubytování, taxi ) a služebních cest zaměstnanců( doprava, ubytování, pojištění..)

Maky Zlín, Adolf Mamica

Asistentka, Zlín

2007 – 2007 6 měsíců

- přijímání telefonátů a příchozí pošty - zařazování dokumentů, zápisy z porad -organizace obchodních schůzek, zajišťování služebních cest - řidič na služebních cestách zaměstnavatele

Ms. Maria Matthews, Londýn

Barmanka, Londýn

2005 – 2007 2 roky a 6 měsíců

-servírování nápojů a jídel v hotelovém baru (4****) -péče o zákazníky

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

- Certificate in English-Preliminary English test

2005

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45