S. P. , životopis 1253290
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Disponent Logistik Nákupčí Office manager Pracovník back office Referent Ředitel / manažer logistiky Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola
Ekonomika a podnikání (Management obchodu a služeb)
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 5 měsíců
Zl*******ve)
Pracovník nákupu/logistiky/disponent/zástupce vedoucího, Zlín
2014 – dosud 10 let a 11 měsíců
-organizace a řízení procesu vstupní a výstupní logistiky - řízení přijaté zakázky až do její expedice - příprava podkladů pro výrobu (požadavky od zákazníků, informovanost o skladové pozici, obalovém materiálu, granulátu ...) -nákup vstupního materiálu (granulátu, surovin, obalů) pro výrobní procesy - řízení zásob, optimalizace - příprava výhledu zakázek na další období -zajištění přeprav a dodávek k zákazníkovi, optimalizace přepravních nákladů - komunikace s celními úřady -poskytování informací zákazníkovi (česky/anglicky) o průběhu zakázky -zodpovědnost za skladové hospodářství, skladovou evidenci - provádění pravidelných inventur -zajištění kooperací -průzkum spokojenosti zákazníků - hodnocení dodavatelů - řízení dodavatelů, stanovení podmínek a jejich optimalizace -komunikace s dodavateli, řešení problémů s dodávkami -spolupráce se všemi odděleními (výroba/ kvalita/projekt/obchod)
Zl*****e )
Recepční/fakturantka,Zlín
2009 – 2011 2 roky a 6 měsíců
- vyřízování telefonátů, e-mailů - korespondence - evidence a kontrola faktur - archivace dokladů dle spisového a skartačního řádu - odpovědnost za reprezentační místnosti a recepci - péče o návštěvy - zajištění odesílání pošty - zápisy z porad - fakturace a administrativní výpomoc účtárně a jednateli společnosti - spolupráce se všemi odděleními při řešení problémů, zavádění nových projektů...
AV*******ců)
Asistentka ředitele, Uherské Hradiště
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
- evidence pošty - vyřizování tel. hovorů - zápisy z porad (i v AJ) - evidence docházky zaměstnanců - skladové hospodářství - příjem zboží na sklad (program HAL) - organizace zahraničních návštěv (letenky, ubytování, taxi ) a služebních cest zaměstnanců( doprava, ubytování, pojištění..)
Ma*********ica
Asistentka, Zlín
2007 – 2007 6 měsíců
- přijímání telefonátů a příchozí pošty - zařazování dokumentů, zápisy z porad -organizace obchodních schůzek, zajišťování služebních cest - řidič na služebních cestách zaměstnavatele
Ms*********dýn
Barmanka, Londýn
2005 – 2007 2 roky a 6 měsíců
-servírování nápojů a jídel v hotelovém baru (4****) -péče o zákazníky
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
- Certificate in English-Preliminary English test
2005