Simona K. 25 let , životopis 634313
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistent pedagoga Knihovník Malíř a natěrač Obchodní asistent Pracovník back office Prodavač Recepční v administrativě Referent Zahradník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Boskovice, příspěvková organizace
všeobecné gymnázium
září 2014 – červen 2018SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 6 měsíců
Pr******* FS
Pracovník back office/referent smluv
duben 2021 – duben 2024 3 roky a 1 měsíc
Hlavní náplní práce byla kontrola dokumentů jako jsou smlouvy, dokumenty k uzavíraným smlouvám, záznamy z jednání a další podklady z jednání mezi Klienty a Spolupracovníky (finančními poradci) firmy, a to tak, aby odpovídali interním směrnicím a požadavkům ČNB, případně pak také vystavování intervencí. Zároveň pozice sloužila také jako podpora pro Spolupracovníky v případě dotazů a nejasností. Součástí mé pracovní náplně byli i přidatné agenty, jako například intervence od institucí, změny správce smluv v rámci společnosti a spolupráce s právním oddělením na interních auditech. Zároveň měl back office na starosti klientskou linku.
Ho*********vna
hotelová recepční
listopad 2019 – březen 2021 1 rok a 5 měsíců
Práce obnášela primárně komunikaci s hosty, ať už se jednalo o rezervaci pobytů, check-in, check-out, apod. Dále bylo na denním pořádku sestavování harmonogramů pobytu dle přání klientů a zároveň rámci možností wellness centra a restaurace, s jejichž pracovníky jsem byla také denně v kontaktu. Práce probíhala na denních a nočních směnách. Samozřejmostí byl smysl pro pořádek a detail, zároveň také příjemné vystupovní a prozákaznický přístup.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace