Foto: Ing. Vladimíra S.
ID 1379104

Ing. Vladimíra S. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Akademie Sting vysoká škola

Podniková ekonomika a management

říjen 2016 – květen 2018Vysokoškolské

Akademie Sting vysoká škola

Organizace a řízení malých a středních podniků

říjen 2013 – květen 2016Bakalářské

Gymnázium a střední odborná škola zdravotnická a ekonomická Vyškov, příspěvková organizace

Obchodní akademie

září 2009 – červen 2012SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 5 měsíců

KM*******.s.

Pracovnice objednávkové kanceláře

listopad 2018 – březen 2024 5 let a 5 měsíců

Každodenní komunikace se zákazníky (telefonická i písemná). Přijímaní českých i zahraničních objednávek a jejich zpracování v informačním systému QI. Komunikace napříč celou organizací při řešení problémů v souvislosti s kvalitou výrobků a dopravou výrobků. Fakturace a vystavení dodacích listů, cestovních dokladů pro řidiče, třídění a archivace účetních dokladů. Zástup za vedoucí objednávkové kanceláře – řešení reklamačního procesu, komunikace napříč celou organizací, operativní řešení problémů. Čerpání MD a RD 02/21 -03/24 (hlídání dětí v případě nemoci zajištěno)

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Angličtina s Broňou Sobotkou (online kurz)

2025

Personalistika (62-007-N)

Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě, využívání prostředků výpočetní techniky, tvorba dokumentů v administrativně personální činnosti, vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP ve firmě, organizování vzdělávání zaměstnanců, zajišťování náborových činností, tvorba systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců, organizování kolektivního vyjednávání

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2024

Zájmy

Cestování, procházky v přírodě, četba, poslech hudby.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45