Foto: Vladimír  H.
ID 1355925

Vladimír H. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Liberec + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠS Stavební Pardubice

Stavebnictví (Pozemní stavitelství)

2006 – 2010SŠ s maturitou

ZŠ Obránců Míru

1996 – 2007Základní

Praxe 12 let a 2 měsíce

OSVČ

PPC specialista

červenec 2024 – dosud 3 měsíce

Nastavení PPC kampaní, Facebook, Instagram, Google analytics od nastavení po tvorbu reportů.

MS*****.o.

Warehouse managers,logistics managers.

leden 2023 – červen 2024 1 rok a 6 měsíců

Vedení zaměstnanců skladu. Odpovědnost a koordinace řízení každodenních logistických operací, organizace a řízení týmu pracovníků skladu. Každý den komunikuji s klienty firmy a plánuji s nimi důležité termíny dopravy zboží, řádné plnění smluv s ohledem na body spojené s kompletací zakázek. Řeším také případné reklamace. To vše po celém území ČR i v zahraničí. Pravidelně komunikuji například s klienty ve Velké Británii. Odpovídám za dodržování zásad bezpečnosti práce a požární ochrany, pravidelně komunikuji s BOZP pracovníky a reaguji na jejich podněty. Mám na starosti také vozový park a péči o stav vozů. Provádím pravidelný reporting stavu skladu a jednotlivých zakázek na poradách vedení firmy. Mám na starosti také personální činnost spojenou s vedením oddělení. Řeším docházku a další personální agendu. Denně spolupracuji s ostatními odděleními společnosti. Především výrobním, obchodním, servisním a ekonomickým. Velice úzce spolupracuji s personálním oddělením. Dále pravidelně analyzuji efektivitu využívání skladovacích prostor. Dodržuji a aktualizuji ISO normy. Zajišťuji pravidelné školení mého oddělení. Jsem odpovědný za inventarizaci skladu. Vyřizuji celní dokumentaci; objednávám logistické služby a dohlížím na jejich správnou realizaci. Denně pracuji s interním systémem pro evidenci skladového hospodářství. Přiděluji zaměstnance k jednotlivým úkolům a kontroluji jejich bezpečnost a dodržování předpisů. Dále jsem schopen číst ve výkresových listech a projektové dokumentaci. Hledám nové, efektivní způsoby balení. Komunikuji se zástupci obalových materiálů.

Na*******.o.

Manažer logistiky,Specialista logistiky,Vedoucí skladu a logistiky

září 2021 – prosinec 2022 1 rok a 4 měsíce

Vedení týmu 5 lidí - schvalování a hlídání docházky i prémií. Zajištění logistiky různě objemných výrobků firmy. Navržení, zefektivnění a dodržování způsobu skladové evidence materiálu i vyrobeného zboží. Komunikace s dodavateli a příjem jejich dodávek, naskladňování zboží. Následně zajištění logistiky po firmě. Zařizoval sem také vše spojené s odesláním zboží - přes přípravu zboží, po kontrolu správného zabalení, rozložení dodávky na kamionu tak, aby nedošlo k poškození zboží. Odpovědnost za správné vyhotovení podkladů pro celní řízení - import / export. Fakturace dodávek a příprava souvisejících dokumentů. Odpovědnost za chod skladu, inventarizaci a to jak firmou vyrobeného zboží, tak i materiálu od externích dodavatelů. Práce v systému Pohoda, Flores a Ikos.

Ge*********.o.

SkladníkSkladník ve výrobě

září 2019 – srpen 2021 2 roky

Náplň práce byla rozdělená na 2 části. 1) Práce ve skladu za 2) výrobní část. Ve skladu jsem měl na starosti inventury. Ty probíhaly každý týden, dále 1x za 3 měsíce a 1x ročně. Dále sem patří manipulace s VZV při expedici a příjmu zakázek. Pracoval sem také s dokumenty spojenými s příjmem a výdejem zboží a kontrola dokumentů, které zboží doprovázejí. Aktualizoval sem údaje o skladových zásobách, vedl sem příslušné záznamy o pohybu a přehledu zásob. Výrobní část mé práce zahrnovala výrobu zboží dle výrobních listů a projektové dokumentace, ve kterých sem musel umět číst. Součástí práce bylo i sváření na tupo či polyfuzně. Následovala kompletace jednotlivých, mnou vyrobených částí.

Pr*****xim

Skladnik,Vedoucí skladu

2013 – leden 2019 6 let a 1 měsíc

Měl jsem za úkol vykládku a nakládku aut. Zaskladňování a přípravu materiálu do výroby. Prováděl sem půlroční inventury. Měl sem zodpovědnost za správnost veškerých dokumentů spojených s inventarizací. Dále jsem měl zodpovědnost za rozdělení práce mezi mé podřízené, jejich personální věci, řešení BOZP. Důvod ukončení pracovního poměru bylo stěhování z Pardubic do Liberce.

Ki*******-CS

Skladník / manipulant

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Zásobování výrobní linky materiálem a vydávání potřebného materiálu operátorům. Dále sem hotové, zabalené výrobky kontroloval, nakládal na kamiony.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

VZV - vysokozdvižný vozík

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Linux / BSD / UnixExpert

MacOSExpert

MS Windows XP / Vista / 7Expert

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

CanvaZkušený

ERP a účetní software

PohodaExpert

QIExpert

SAPExpert

Tvorba obsahu a online marketing

Google AdsZačátečník

Google AnalyticsZačátečník

Marketing na sociálních sítíchZačátečník

SklikZačátečník

Střih videaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Kompletní kurz online marketingu. Nastavení PPC kampaní, Facebook, Instagram, Google analytics od nastavení po tvorbu reportů

září 2024

Zájmy

Rodina, golf, americký fotbal, cestování, historie, sport, zvířata - mám doma psi, králíka, andulku, práce kolem domu,

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45